Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #1 Skrevet 10. september 2015 Og slår 3 åringen din når han ikke får det som han vil? Sitter han fint med bordet? Er han høflig? Hvordan går det med levering/ henting i bhagen? Anonymous poster hash: 2ceb6...5cc
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 Og slår 3 åringen din når han ikke får det som han vil? Sitter han fint med bordet? Er han høflig? Hvordan går det med levering/ henting i bhagen? Anonymous poster hash: 2ceb6...5cc Oh lord!!! Det er spetakkel fra morgen til kveld, og i alle situasjoner... Måtte det gi seg snart!! Anonymous poster hash: 67561...681
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 Henting og levering går fint (han elsker bhg). Han slår ikke, men kaller meg dum når han ikke får viljen sin. Sutrer ut av en annen verden når han er trøtt. Anonymous poster hash: 9b9a6...f95
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #4 Skrevet 10. september 2015 Henting og levering går fint (han elsker bhg). Han slår ikke, men kaller meg dum når han ikke får viljen sin. Sutrer ut av en annen verden når han er trøtt. Anonymous poster hash: 9b9a6...f95 Sitter fint ved bordet og rydder pent etter seg, og er høflig på den måten at han hilser pent, sier takk for maten etc. Men sutringen kan velte selv Dalai Lama ut av balanse. Anonymous poster hash: 9b9a6...f95
*Miss Marple* Skrevet 10. september 2015 #5 Skrevet 10. september 2015 Sutrer nærmest aldri, men gråter når hun er sint eller slår seg. Kan slå når hun er trøtt og sint. Sitter stort sett fint ved bordet, men får gå fra når hun er mett og/eller lei. Er høflig og sier jatakk, neitakk, takk for maten osv. Har egentlig sett lite til trassing enda, men det skjer selvsagt. Er ikke flink å lye og høre etter, da, det er vel vår største utfordring for tiden.
Gjest Skrevet 10. september 2015 #6 Skrevet 10. september 2015 (endret) Slår ikke... Sutrer svært lite.... Gråter når han har vondt.... Høflig ung mann som vet å oppføre seg når vi er ute blandt folk Ved bordet så er han som 3 åringer flest tipper jeg, rolig når det er mat - og lopper i rompa om det drøyer i langdrag. Og i barnehagen likeså. Altså ikke noe vræl / anfall eller gråting av avlevering/ henting. Endret 10. september 2015 av Gjest
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #7 Skrevet 10. september 2015 Min er en totalt uforutsigbar tikkende bombe. I dag var den utløsende faktoren at han ikke fikk være hjemme alene med skikkelige sjiraffer som barnevakt mens vi gikk på jobb... 😕 Anonymous poster hash: a29c7...eed
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #8 Skrevet 10. september 2015 Min er en totalt uforutsigbar tikkende bombe. I dag var den utløsende faktoren at han ikke fikk være hjemme alene med skikkelige sjiraffer som barnevakt mens vi gikk på jobb... 😕 Anonymous poster hash: a29c7...eed Hahahaha! Fantastisk!😂 Anonymous poster hash: e379a...d4b
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #9 Skrevet 10. september 2015 Slår ikke, og sier ikke "stygge" ting, men kan sutre en del når hun er trøtt og sliten. Da hjelper det kun å sette henne på fanget og kose, kose, kose. Hun blir veldig fort fornærmet og tar lett til tårene. Hvis hun synes jeg gnåler for mye når jeg irettesette henne kan hun rope ut "STOPP!!" Ellers er hun veldig høflig, sier alltid "tusen takk", "nei takk", "kan du hjelpe meg med***", "takk for maten" osv. Sitter fint under måltid til vi sier hun kan gå fra bordet. Hun er egentlig veldig lett å ha med å gjøre. Storesøsteren var en helt annen variant i den alderen. Svetter nesten av tanken på henne som 3 åring Blitt kvitt det voldsomme sinnet nå da Anonymous poster hash: 235b4...e6f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #10 Skrevet 10. september 2015 Foreløpig veldig grei, ikke mye sutring, men griner selvfølgelig lettere når hun er sliten. Ellers sitter hun fint ved bordet, takker, sier unnskyld osv. Har kanskje en "verden raser sammen" for dagen, men går fort over...ikke like stri som broren med andre ord...enda ihvertfall 😉 Anonymous poster hash: aa55d...51d
SuperFries Skrevet 10. september 2015 #11 Skrevet 10. september 2015 Blir sur for den minste ting, men han er lett å avlede. Kaller oss for bleie når han ikke får det som han vil. Som is til frokost. Henting og levering i barnehagen går strålende nå, heldigvis. Han er uansett mye enklere å takle enn søsteren noen gang har vært.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #12 Skrevet 10. september 2015 Min er helt gal. Han er så sta og sutrete. Stikker av over alt, lager rabalder uansett hvor vi er.. Det er veldig godt når han er i seng om dagen xD GÅR DET OVER? Anonymous poster hash: 92fa6...431
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #13 Skrevet 10. september 2015 Min er stort sett grei ift leveringog henting i bhg, men roper NEI, MAMMA ER DUM! Slår, klyper og løper på rommet sitt og smeller igjen døra. Der sitter han og gråter høylytt, men hvis vi nærmer oss får han helt anfall. Så utrolig trist at han ikke vil ha trøst/hjelp. Anonymous poster hash: e702c...420
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #14 Skrevet 10. september 2015 Og slår 3 åringen din når han ikke får det som han vil? Sitter han fint med bordet? Er han høflig? Hvordan går det med levering/ henting i bhagen? Anonymous poster hash: 2ceb6...5cc Oh lord!!! Det er spetakkel fra morgen til kveld, og i alle situasjoner... Måtte det gi seg snart!! Anonymous poster hash: 67561...681 hehe,dagen begynner med hyling og ender med hyling ho skal krangle om alt..elsker egentlig bhg men må krangle litt fførst...alt fra klær og frisyre må krangles om...og så finner ho på ting i løpet av dagen så ho vil bestemme og får ho ikkje det som ho vil så hyler ho som ein galning men to minutt etter så er ho verdens greieste og smilande å blid det er mangen som er dumme og ikkje er bestevenn lenger,men det varer kun nokre minutt Anonymous poster hash: de6b3...e3a
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #15 Skrevet 10. september 2015 Min gutt på 3,5 er helt vill. Han har en stor personlighet som har gjort seg gjeldende fra dag 1. Hender han slår, kan sitte pent ved bordet, kan si takk osv, men oppfører seg mye bedre hos andre enn hjemme Han sutrer en del, og kan fort gråte hvis ikke han får vilja si. Dumme mamma har jeg hørt en del ganger siste tiden... Levering og henting går som regel helt fint - trives i barnehagen! Anonymous poster hash: 5c226...71b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå