Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #1 Skrevet 10. september 2015 han er gift på 16 året og tre barn. Han har ikke sagt det rett ut, men sendt litt diffuse ting på mld og reagert kraftig når plutselig sjefen har satt ham på andre oppdrag etc. Det er i det hele tatt veldig synlig:( Jeg får vondt av han. Har aldri gjort noe, verken fra eller til, er bare hyggelig. Huff Anonymous poster hash: 75c6c...dfa
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 Huff Anonymous poster hash: b63e6...a26
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 Huff? Spenning i hhverdagen😉 Anonymous poster hash: aad0f...046
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #4 Skrevet 10. september 2015 Nei, ikke når mannen er 20 år eldre og tydelig sliter. Ødelegger stemningen og jeg unngår ham jo i det lengste. Føler han blir nevrotisk når jeg er i nærheten. Plutselig begynt med parfyme, kjøpt seg ny sportsbil, fått snapchat, Facebook, instagram m.m. Liker ALT jeg sier og gjør. Anonymous poster hash: 75c6c...dfa
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #5 Skrevet 10. september 2015 Nei, ikke når mannen er 20 år eldre og tydelig sliter. Ødelegger stemningen og jeg unngår ham jo i det lengste. Føler han blir nevrotisk når jeg er i nærheten. Plutselig begynt med parfyme, kjøpt seg ny sportsbil, fått snapchat, Facebook, instagram m.m. Liker ALT jeg sier og gjør. Anonymous poster hash: 75c6c...dfa Æsj Ekkelt Fytti fy, var i samme situasjon som deg for noen år siden. Bare at han her er deilig. Og jeg har nå en deilig elsker som behandler meg som ei prinsesse. Han gikk ifra kona, men jeg er fornøyd med kun å være elskere.. Ikke noe mer! Digger turene, gavene etc Anonymous poster hash: b63e6...a26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå