Gå til innhold

Stelleveske på vognen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere i stelleveska? Trenger tips som nybakt mor :)

Anonymous poster hash: 4cf13...8f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bleier, våtservietter, bleieposer, stelleunderlag, klesskift i tilfelle lekkasje eller gulp/oppkast, mat/snacks/vannflaske/melkeflaske alt etter alder og hva barnet spiser, en leke eller to, liten tube (typ prøvetube) med zinksalve, solhatt/solkrem eller lue/votter etter årstid, nøkler og penger.

Skrevet

Signerer innlegget over, og føyer til en gulpeklut eller liknende. Har selv et svøpeteppe som kan brukes som teppe/gulpeklut/ammesjal osv. Har også ekstra ammeinnlegg.

Skrevet

Signerer innlegget over, og føyer til en gulpeklut eller liknende. Har selv et svøpeteppe som kan brukes som teppe/gulpeklut/ammesjal osv. Har også ekstra ammeinnlegg.

Ja, det er sant! Jeg hadde også ekstra ammeinnlegg. Og en pakke med en sånt engangs-regnponcho til meg selv (eller vogna) om jeg skulle bli overrasket av regn en dag jeg var ute. Gulpeklut hadde jeg aldri siden barnet mitt stort sett aldri gulpey, men det er selvsagt en vinner. Og smokk om barnet bruker slikt.

Skrevet

Med nr 1 startet jeg med velutstyrt stellebag.

Endte opp med ei bleie i lommen, og et klesskift og våtservietter i bunnen/enden av bagen til vogna.

Med nr 2 startet jeg med bleie i lommen, og er der fortsatt. 😊

Anonymous poster hash: bfc34...d00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...