Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #1 Skrevet 10. september 2015 Datteren min går i 3.klasse og det er to klasser. I fjor ba hun alle jentene i begge klassene. Hun går på fotball med mange av jentene. Det siste året er hun bedt i bursdag til alle guttene også, så tenkte vi skulle be hele klassen hennes. (har bursdag om to uker) Men, hun vil be jentene i andre klassen også. "Problemet" er at i denne klassen ber kun barna hverandre. Ber ingen fra andre klassen. (bortsett fra et par) Så er det greit at datteren min ber klassen og et par fra andre klassen? Er vel ingen som kan bli skuffet, siden de likevel ikke har bedt min datter? Anonymous poster hash: 3bd7e...6ca
annesmil Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 Ja, det tenker jeg er greit. Hun ber da hele sin klasse, samt noen flere venninner som går i en annen paralell. Tenker du er tøff som inviterer så mange jeg Kos dere masse med bursdagsfeiring!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 Ja, det tenker jeg er greit. Hun ber da hele sin klasse, samt noen flere venninner som går i en annen paralell. Tenker du er tøff som inviterer så mange jeg Kos dere masse med bursdagsfeiring! Ja, kunne vel igrunn tenkt meg litt færre. Men, er jo viktig å inkludere alle. Er bare en gang i året Anonymous poster hash: 3bd7e...6ca
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #4 Skrevet 10. september 2015 Jeg syns det høres helt greit ut Anonymous poster hash: 69735...d1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå