Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #1 Skrevet 10. september 2015 Jeg har lest flere saker her inne om egoistiske menn med hobbyer som tar veldig mye tid. Hva slags hobbyer er dette? Jeg har ikke så mye erfaring med sånt, og er nok ikke kreativ nok til å finne på hva det er som kan kreve så enormt med tid. Mange kvelder i uka og ukesturer etc.. Kan du opplyse meg? Anonymous poster hash: 4eb3a...d83
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 Jakt og fiske kan ta mye tid. Fjellvandring, isbrevsandring, klatring. Friluftsliv. Hanggliding, paragliding. En jeg kjenner er fotball- og hockeysupporter. Fotografering, da gjerne på fjerne og nye plasser. Mannen min har politikk som hobby, og sitter i kommunestyret. Det tar litt tid. Anonymous poster hash: 13e15...56c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 Jakt og fiske kan ta mye tid. Fjellvandring, isbrevsandring, klatring. Friluftsliv. Hanggliding, paragliding. En jeg kjenner er fotball- og hockeysupporter. Fotografering, da gjerne på fjerne og nye plasser. Mannen min har politikk som hobby, og sitter i kommunestyret. Det tar litt tid. Anonymous poster hash: 13e15...56c Modellflyvning. Sitte å mekke og lage fly, reise på stevner osv. Motorsport. Mekke bil, øvelseskjøring, rae i inn- og utland. Det er så mye å finne på... Anonymous poster hash: 13e15...56c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #4 Skrevet 10. september 2015 Alt fra fugletitting til modellflyklubben kan stjele mye tid, om man prioriterer det sånn. Anonymous poster hash: 61910...e16
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #5 Skrevet 10. september 2015 Så det er med andre ord prioriteringen som gjør at det tar så mye tid, ikke hobbyen i seg selv. Det er ikke hobbyen i seg selv det er noe galt med, men mannen som driver med den. Takk for at dere opplyste meg Anonymous poster hash: 4eb3a...d83
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #6 Skrevet 10. september 2015 Her drev mannen med en sport som hobby. Var veldig aktiv og konkurrerte mye. Dette krevde mye tid for å få trent nok. Han satset i en periode. Hadde ikke orket at han skulle drive med dette bestandig. Men går fint i perioder. Anonymous poster hash: b3633...14f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #7 Skrevet 10. september 2015 Band.. Min spiller i flere band. Det betyr utallige timer med øving, øving før han drar på øving, reiser til og fra konserter, turne og festivaler.. Da han bruker det meste av ferie og avspaseringsdager til band, må han jobbe overtid nesten daglig for å "tjene seg opp" mer avspasering til kommende konserter.. I år blir det ingen høstferie som planlagt, feks. Anonymous poster hash: 58986...fa4
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #8 Skrevet 10. september 2015 Jakt. Jakt tar ikke mye tid hele året rundt (her i huset), men det er litt hektisk fra august- desember :-P Anonymous poster hash: ef817...b10
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #9 Skrevet 10. september 2015 Så det er med andre ord prioriteringen som gjør at det tar så mye tid, ikke hobbyen i seg selv. Det er ikke hobbyen i seg selv det er noe galt med, men mannen som driver med den. Takk for at dere opplyste meg Anonymous poster hash: 4eb3a...d83 Eh....nei! Det er hverken noe galt med mannen eller hobbyen. Enkelte ting opptar mye tid hvis du skal drive med det. Som eks med han som driver med politikk. Sitter du i kommunestyret, man du ikke velge å bare sitte der "litt". Eller om du spiller i band. D må du delt på øvinger og konserter. Eller om du deltar i en lagsport. Du kan ikke da velge å ikke komme på kamper eller treninger etc etc etc. Selvfølgelig er det å drive med en hobby en prioriteringssak. Som alt annet. Anonymous poster hash: 50004...3e3
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #10 Skrevet 10. september 2015 Fotball. Min mann trener kommunens A-lag. 3 treninger i uken, pluss kamper hver helg i sesong, cup'er osv. Anonymous poster hash: 85966...b52
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #11 Skrevet 10. september 2015 Kjenner jeg er glad for at min mann ikke driver "hobbyer" Anonymous poster hash: bddc4...2e7
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #12 Skrevet 10. september 2015 Så det er med andre ord prioriteringen som gjør at det tar så mye tid, ikke hobbyen i seg selv. Det er ikke hobbyen i seg selv det er noe galt med, men mannen som driver med den. Takk for at dere opplyste meg Anonymous poster hash: 4eb3a...d83 Selvsagt? Det sier vel seg selv, eller... Det er jo opp til hver enkel hvor mye tid de bruker på hobbyene sine, det er svært få ting som krever 2-4 timers innsats pr dag. Anonymous poster hash: a87d2...008
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #13 Skrevet 10. september 2015 Gaming. Anonymous poster hash: 72f1d...af4
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #14 Skrevet 10. september 2015 Hoohoo! Her har mannen en eller to timer bedriftssport i uka i vinterhalvåret. På tvn ser han formel 1. Det er ca to timer 17-20 ganger i året, før sesongen er ferdig. Skal ikke klage :) Anonymous poster hash: 927fe...aca
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #15 Skrevet 10. september 2015 Band.. Min spiller i flere band. Det betyr utallige timer med øving, øving før han drar på øving, reiser til og fra konserter, turne og festivaler.. Da han bruker det meste av ferie og avspaseringsdager til band, må han jobbe overtid nesten daglig for å "tjene seg opp" mer avspasering til kommende konserter.. I år blir det ingen høstferie som planlagt, feks. Anonymous poster hash: 58986...fa4 Det der hadde jeg faktisk ikke giddet.... Anonymous poster hash: e976d...145
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #16 Skrevet 10. september 2015 Det er ikke ille hele tiden, men i perioder sees vi knapt.. Anonymous poster hash: 58986...fa4
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #17 Skrevet 10. september 2015 Her er det trening som gjelder. Trener gjerne to timer hver kveld, så sant ikke det er noe annet som kommer i veien. Litt slitsomt, for da har vi aldri frikvelder. Anonymous poster hash: b7518...3da
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. september 2015 #18 Skrevet 10. september 2015 Disse mennene, når er de egentlig sammen med ungene sine? Godtar dere mødre virkelig at de bortprioriterer ungene sine så mye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå