Gå til innhold

hvordan er cherroxene fra skoringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer de i vinter...

Noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cherrox generelt liker hverken jeg eller ungene. De blir kalde. Hvorfor ikke dockboots i stedet?

Anonymous poster hash: 0c532...cbb
Skrevet

Jo kanskje det ☺ Hva er den store forskjellen?

Skrevet

Når gjelder Cherrox så kjøper jeg kun Viking Ultra eller Thermo. Tar ikke sjansen på at andre er varme nok.

Hadde noen billige til eldstemann ett år og samvittigheten var ikke god når jeg utpå vinteren fant ut at han ble iskald på bena i de. Kunne sikkert holdt varmen bedre om han hadde tykke ullstrømper på seg, men det tok de aldri på han bhg. Så fra da kun Viking Ultra eller Thermo(ikke Fun eller Tuff)

Men aller helst går vi for Dock Boots

Anonymous poster hash: 2a6b0...2a6
Skrevet

Mine har aldri fryst på beina med de, men så har de kun blitt brukt ved +- 2-3 grader. Har brukt disse og Viking Thermo, og merker i grunn ingen forskjell. 

Anonymous poster hash: 3e1c1...b4d
Skrevet

Har god erfaring med de :)

Anonymous poster hash: a8441...9c6

Skrevet

Bare ett lite tips. ☝

Crocs gummistøvler med en ullsokk er varmere og man tar ut sokken når man ikke bruker de, derfor slipper man sur lukt og rå støvler.

Siden det er gummistøvler slipper man flere par.

Plumper ungen på tur er det bare å heller ut vannet, ta på ny sokk og vips er man tørr og god igjen.

👍👍😊😊

Skrevet

Har kjøpt de i år, alltid brukt viking sine, så spent på å se hvordan de er. Nå bruker vi de mest til og fra skole/bhg iom at de er lette å smette på seg. Ellers brukes de på milde slapsedager...

Anonymous poster hash: 5414d...7c8

Skrevet

Bare ett lite tips. ☝

Crocs gummistøvler med en ullsokk er varmere og man tar ut sokken når man ikke bruker de, derfor slipper man sur lukt og rå støvler.

Plumper ungen på tur er det bare å heller ut vannet, ta på ny sokk og vips er man tørr og god igjen.

👍👍😊😊

Hvordan er de i str? Kikket på nett siste gang jeg kjøpte støvler, men ble usikker på størrelsene...

Skrevet

Bare ett lite tips. ☝

👍👍😊😊

Hvordan er de i str? Kikket på nett siste gang jeg kjøpte støvler, men ble usikker på størrelsene...

Støtter denne👍

Hater cherrox.

Skrevet

Vet ikke om dere kan se bildet over, men det er av en tabell med størrelser på crocs.

Eller så er det bare å Google, så kommer det opp mange guider på størrelsene deres. Bestiller man på nett kan man ofte få opp en tabell i nettbutikken også. ☺

Skrevet

Vi kjøper de hvert år til begge barna. Alltid fornøyd, så klart. Ellers hadde vi ikke kjøpt de igjen. Her liker verken jeg eller barna dockboots, det er kalde saker som holder godt på fuktigheten.

Anonymous poster hash: 13dc9...1ab

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Vi har brukt dem i flere år (ikke samme paret, altså) og er veldig godt fornøyd, men vi pleier å ha ullsokker i på de aller kaldeste dagene. Hvis de er varme nok i 7 minus er de gjerne FOR varme i 10 pluss, så personlig synes jeg det er bedre å regulere med ullsokker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...