Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #1 Skrevet 10. september 2015 Jeg har tørr hud, så tørr at jeg ofte flasser rundt nesa og munnen i flak. Men samtidig fet på haka og panna. Får mye kviser, men det er hormonelt. Har noen tips til en god krem? Har prøvd noen ulike men har bare fått mer kviser.. Jeg er 27 år. Anonymous poster hash: d51fc...783
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 Jeg elsker Biotherm Aquasource! De har både for normal, tørr og ekstra tørr hud. Jeg har to forskjellige, en for vinter og en for sommer. Jeg har prøvd mye forskjellig før jeg fant denne, ingen kan måle seg! Men du må jo nesten bare prøve deg frem, alle er forskjellige. Anonymous poster hash: 4a3e2...0eb
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 Jeg har prøvd mange forskjellige i og med at jeg har litt problemer med huden. Blir fort tørr og stram, har sensitiv hud og får lett urenheter. Beste jeg har prøvd er Ren sin for sensitiv hud (grågrønn stripe på). Denne har de bla på Boots apotekene. Veldig, veldig, veldig god! Anonymous poster hash: 21c4e...70d
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #4 Skrevet 10. september 2015 Jeg hadde gått til en dyktig hudpleier og fått råd der Anonymous poster hash: 6f674...20d
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #5 Skrevet 10. september 2015 Jeg hadde gått til en dyktig hudpleier og fått råd der Anonymous poster hash: 6f674...20d Dette! Jeg har litt samme type problem som deg, og bruker nå faktisk to forskjellige kremer etter anbefaling av en hudpleier. Endelig har jeg en hud som fungerer. Anonymous poster hash: ffd67...5ae
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #6 Skrevet 10. september 2015 PCA! Jeg har veldig lik hud som deg, flere hudproblemer på en gang. Så tørr at jeg tidvis flasser, samtidig som jeg har hudormer og kviser, samtidig som jeg er rødflammet, klør og er sensitiv. Har prøvd masse forskjellig, men å tegnet jeg et abonnement på et ukeblad og fikk med en krem i gave som jeg aldri hadde hørt om før. Jeg tenkte at jeg jo kunne prøve, den var jo gratis, så jeg smurte på morgen og kveld med denne nye kremen. Huden ble bedre enn den har vært noen gang, virkelig, jeg var helt uforberedt på at dette skulle være en krem som skulle funke, en innmeldingspremie liksom. Først lurte jeg på om det var andre ting som gjorde huden min merkbart bedre, hadde jeg spist annerledes, var det noe mer hormonene i kroppen, hva har skjedd egentlig...? Krukka gikk tom og jeg begynte bruke andre kremer igjen og huden ble merkbart dårligere igjen, det var altså kremen Da begynte jeg lese om denne kremen, og den var jo ikke akkurat gratis når man skal kjøpe den selv da, men den er verdt pengene altså. Det var denne jeg fikk i gave, og som fungerte så utrolig bra http://www.essensbeauty.no/apres-peel-hydrating-balm De har mange andre varianter også, jeg har kjøpt rensekrem også i samme merke http://www.essensbeauty.no/merker/pca-skin Anonymous poster hash: 30394...db8
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #7 Skrevet 10. september 2015 Gå på apotek 1 å hør om de har prøver på "la Roche posay" fantastisk merke for sart, blandingshud uten parabrner eller allergener. Anonymous poster hash: cc510...bea
Ikkesåallerværst Skrevet 10. september 2015 #8 Skrevet 10. september 2015 Jeg elsker Biotherm Aquasource! De har både for normal, tørr og ekstra tørr hud. Jeg har to forskjellige, en for vinter og en for sommer. Jeg har prøvd mye forskjellig før jeg fant denne, ingen kan måle seg! Men du må jo nesten bare prøve deg frem, alle er forskjellige. Anonymous poster hash: 4a3e2...0eb Samme her. Jeg har slitt med din hudtype hi, mye kløe og røde flekker. Etter å ha brukt den for tørr hud har det blitt mye bedre. Må ha litt tålmodighet, hjelper ikke med en gang. Men den er jo veldig dyr. For meg har det også hjulpet å bruke foundation daglig. En husleien mente at dette beskytter huden mot vær, luftforurensing, sol etc. Vet ikke om dette er faglig riktig, men det ble i slle fall enda bedre. Bruker chanell sin.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #9 Skrevet 10. september 2015 La Roche Posay er et fantastisk merke, selges på apoteket, men er langt fra noe billigmerke. Jeg har lik hud som deg og bruker Hydraphase ansiktskrem som finnes i både en lett, en litt fetere variant og en med solfaktor 15. Alle 3 er supre, jeg bruker mest den med solfaktor (er vanlig dagkrem, ikke solkrem), eller den letteste. Bruker også en skummende rens som heter Effaclar, som er bra for fet hud, men ikke tørker ut huden. Dette er uten tvil de beste produktene jeg har prøvd, og jeg er over 40 år og har prøvd alt av hudprodukter. Anonymous poster hash: ba8da...a6b
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #10 Skrevet 10. september 2015 Lik hud som deg i 20 årene. Ble bedre av at huden fant sin naturlige balanse, dvs at jeg sluttet med kremer. Nå er jeg 45 år og har ikke 1 rynke. Fuktighetskrem ødelegger huden. Naturlig er best. Anonymous poster hash: 1ba38...314
Leeloo76 Skrevet 10. september 2015 #11 Skrevet 10. september 2015 Har samme hudtype, min favoritt er en rimelig krem fra apoteket, Spotless. Bruker rensevann fra samme serie, skal prøve ansiktsvasken når jeg går tom. Eneste krem jeg har prøvd som gir nok fukt uten at den blir for fet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå