Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #1 Skrevet 10. september 2015 For min del er det røyking, klorbleika hår, leopardprint, det å drikke seg full hver helg på byen som godt voksen, danseband og svære tatoveringer med navna til barna. Anonymous poster hash: 4e328...a1b
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 Foreldre som gir sønnen sin navnet Liam! Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 Here we go.. Her inne er harry alt en ikke liker selv. Røyking synes jeg er harry. Vet ikke om det helt passer innenfor "begrepet". Anonymous poster hash: 82096...8a6
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #4 Skrevet 10. september 2015 Foreldre som gir sønnen sin navnet Liam! Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c He he, ja det glemte jeg å nevne. Hvilke navn man gir barna sine syns jeg også kan falle inn på harry-stien Nathaniel, Chrissander, Anastasia og Michelle er navn som får meg til å grøsse.. Anonymous poster hash: 60d09...b75
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #5 Skrevet 10. september 2015 Barnevognskilt og kählervase (eller hvordan det nå staves). Jeg har aldri likt den vasen, og nå fikk jeg en av en venninne som er her ofte (kan ikke sette den vekk). Mannen min tilbød seg å svinge litt ekstra på støvsugerslangen rundt der den står... Anonymous poster hash: ed363...07c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #6 Skrevet 10. september 2015 Barnevognskilt og kählervase (eller hvordan det nå staves). Jeg har aldri likt den vasen, og nå fikk jeg en av en venninne som er her ofte (kan ikke sette den vekk). Mannen min tilbød seg å svinge litt ekstra på støvsugerslangen rundt der den står... Anonymous poster hash: ed363...07c Hva er det som er harry med vasen? Anonymous poster hash: 82096...8a6
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #8 Skrevet 10. september 2015 Foreldre som gir sønnen sin navnet Liam! Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Så utrolig synd at mitt barns navn mobbes av "voksne" mennesker. Slikt overføres til barna deres og skaper mobbing. Pga et navn.. DET er ganske harry spør du meg! Hilsen mamma til verdens kuleste Liam 9 år 💙🎈 Anonymous poster hash: e3d65...b12
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #9 Skrevet 10. september 2015 Foreldre som gir sønnen sin navnet Liam! Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Så utrolig synd at mitt barns navn mobbes av "voksne" mennesker. Slikt overføres til barna deres og skaper mobbing. Pga et navn.. DET er ganske harry spør du meg! Hilsen mamma til verdens kuleste Liam 9 år 💙🎈 Anonymous poster hash: e3d65...b12 Det er ikke barnet som er harry, men moren 😉 Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #10 Skrevet 10. september 2015 Foreldre som gir sønnen sin navnet Liam! Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Så utrolig synd at mitt barns navn mobbes av "voksne" mennesker. Slikt overføres til barna deres og skaper mobbing. Pga et navn.. DET er ganske harry spør du meg! Hilsen mamma til verdens kuleste Liam 9 år 💙🎈 Anonymous poster hash: e3d65...b12 Det er ikke barnet som er harry, men moren 😉 Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Herregud! Da velger jeg heller den "harry" mammaen til Liam enn ufyselige deg Anonymous poster hash: 82096...8a6
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #11 Skrevet 10. september 2015 Foreldre som gir sønnen sin navnet Liam! Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Så utrolig synd at mitt barns navn mobbes av "voksne" mennesker. Slikt overføres til barna deres og skaper mobbing. Pga et navn.. DET er ganske harry spør du meg! Hilsen mamma til verdens kuleste Liam 9 år 💙🎈 Anonymous poster hash: e3d65...b12 Det er ikke barnet som er harry, men moren 😉 Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Herregud! Da velger jeg heller den "harry" mammaen til Liam enn ufyselige deg Anonymous poster hash: 82096...8a6 Du velger henne til hva da!? Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #12 Skrevet 10. september 2015 Foreldre som gir sønnen sin navnet Liam! Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Så utrolig synd at mitt barns navn mobbes av "voksne" mennesker. Slikt overføres til barna deres og skaper mobbing. Pga et navn.. DET er ganske harry spør du meg! Hilsen mamma til verdens kuleste Liam 9 år 💙🎈 Anonymous poster hash: e3d65...b12 Det er ikke barnet som er harry, men moren 😉 Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Hvordan tror du det er for Liam å høre at han har en slik harry mor da? Men heller harry enn å være deg 😊👍🏻 Anonymous poster hash: e3d65...b12
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #13 Skrevet 10. september 2015 Foreldre som gir sønnen sin navnet Liam! Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Så utrolig synd at mitt barns navn mobbes av "voksne" mennesker. Slikt overføres til barna deres og skaper mobbing. Pga et navn.. DET er ganske harry spør du meg! Hilsen mamma til verdens kuleste Liam 9 år 💙🎈 Anonymous poster hash: e3d65...b12 Det er ikke barnet som er harry, men moren 😉 Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Herregud! Da velger jeg heller den "harry" mammaen til Liam enn ufyselige deg Anonymous poster hash: 82096...8a6 Du velger henne til hva da!? Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Hva som helst. Anonymous poster hash: 82096...8a6
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #14 Skrevet 10. september 2015 Foreldre som gir sønnen sin navnet Liam! Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Så utrolig synd at mitt barns navn mobbes av "voksne" mennesker. Slikt overføres til barna deres og skaper mobbing. Pga et navn.. DET er ganske harry spør du meg! Hilsen mamma til verdens kuleste Liam 9 år 💙🎈 Anonymous poster hash: e3d65...b12 Det er ikke barnet som er harry, men moren 😉 Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Hvordan tror du det er for Liam å høre at han har en slik harry mor da? Men heller harry enn å være deg 😊👍🏻 Anonymous poster hash: e3d65...b12 Jeg vet ikke hva det gjør med Liam å høre at han har en harry mor jeg altså.. Du må nesten spørre moren til Liam om det.. ☺️ Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #15 Skrevet 10. september 2015 Chartertur til syden 😉 Anonymous poster hash: ff73a...c07
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #16 Skrevet 10. september 2015 Skulle tro det bare er fjortiser her... Ikke rart det blir mer og mer mobbing når man ser hvilke holdninger foreldre har! Anonymous poster hash: 8cf80...374
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #17 Skrevet 10. september 2015 Foreldre som gir sønnen sin navnet Liam! Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Så utrolig synd at mitt barns navn mobbes av "voksne" mennesker. Slikt overføres til barna deres og skaper mobbing. Pga et navn.. DET er ganske harry spør du meg! Hilsen mamma til verdens kuleste Liam 9 år 💙🎈 Anonymous poster hash: e3d65...b12 Det er ikke barnet som er harry, men moren 😉 Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Hvordan tror du det er for Liam å høre at han har en slik harry mor da? Men heller harry enn å være deg 😊👍🏻 Anonymous poster hash: e3d65...b12 Jeg vet ikke hva det gjør med Liam å høre at han har en harry mor jeg altså.. Du må nesten spørre moren til Liam om det.. ☺️ Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Jeg er mamma til en Liam 😊 Anonymous poster hash: e3d65...b12
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #18 Skrevet 10. september 2015 Foreldre som gir sønnen sin navnet Liam! Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Så utrolig synd at mitt barns navn mobbes av "voksne" mennesker. Slikt overføres til barna deres og skaper mobbing. Pga et navn.. DET er ganske harry spør du meg! Hilsen mamma til verdens kuleste Liam 9 år 💙🎈 Anonymous poster hash: e3d65...b12 Det er ikke barnet som er harry, men moren 😉 Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Hvordan tror du det er for Liam å høre at han har en slik harry mor da? Men heller harry enn å være deg 😊👍🏻 Anonymous poster hash: e3d65...b12 Jeg vet ikke hva det gjør med Liam å høre at han har en harry mor jeg altså.. Du må nesten spørre moren til Liam om det.. ☺️ Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Jeg er mamma til en Liam 😊 Anonymous poster hash: e3d65...b12 Det overrasker meg ikke. Det er mange av dere 😂 Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #19 Skrevet 10. september 2015 Synd at dette forumet forpestes av tenåringer med for mye fritid. Kom tilbake når dere er modne nok til å bli/være mor. Anonymous poster hash: e3d65...b12
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #20 Skrevet 10. september 2015 Foreldre som gir sønnen sin navnet Liam! Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Så utrolig synd at mitt barns navn mobbes av "voksne" mennesker. Slikt overføres til barna deres og skaper mobbing. Pga et navn.. DET er ganske harry spør du meg! Hilsen mamma til verdens kuleste Liam 9 år 💙🎈 Anonymous poster hash: e3d65...b12 Det er ikke barnet som er harry, men moren 😉 Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Hvordan tror du det er for Liam å høre at han har en slik harry mor da? Men heller harry enn å være deg 😊👍🏻 Anonymous poster hash: e3d65...b12 Jeg vet ikke hva det gjør med Liam å høre at han har en harry mor jeg altså.. Du må nesten spørre moren til Liam om det.. ☺️ Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Jeg er mamma til en Liam 😊 Anonymous poster hash: e3d65...b12 Det overrasker meg ikke. Det er mange av dere 😂 Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Mange som er mamma til Ask og 😊 Anonymous poster hash: e3d65...b12
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #21 Skrevet 10. september 2015 Foreldre som gir sønnen sin navnet Liam! Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Så utrolig synd at mitt barns navn mobbes av "voksne" mennesker. Slikt overføres til barna deres og skaper mobbing. Pga et navn.. DET er ganske harry spør du meg! Hilsen mamma til verdens kuleste Liam 9 år 💙🎈 Anonymous poster hash: e3d65...b12 Det er ikke barnet som er harry, men moren 😉 Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Hvordan tror du det er for Liam å høre at han har en slik harry mor da? Men heller harry enn å være deg 😊👍🏻 Anonymous poster hash: e3d65...b12 Jeg vet ikke hva det gjør med Liam å høre at han har en harry mor jeg altså.. Du må nesten spørre moren til Liam om det.. ☺️ Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Jeg er mamma til en Liam 😊 Anonymous poster hash: e3d65...b12 Det overrasker meg ikke. Det er mange av dere 😂 Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Mange som er mamma til Ask og 😊 Anonymous poster hash: e3d65...b12 ...og hva har det med saken å gjøre? Det er mange som er mamma til Sienna også. Dessverre 😏 Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #22 Skrevet 10. september 2015 Foreldre som gir sønnen sin navnet Liam! Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Så utrolig synd at mitt barns navn mobbes av "voksne" mennesker. Slikt overføres til barna deres og skaper mobbing. Pga et navn.. DET er ganske harry spør du meg! Hilsen mamma til verdens kuleste Liam 9 år 💙🎈 Anonymous poster hash: e3d65...b12 Det er ikke barnet som er harry, men moren 😉 Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Hvordan tror du det er for Liam å høre at han har en slik harry mor da? Men heller harry enn å være deg 😊👍🏻 Anonymous poster hash: e3d65...b12 Jeg vet ikke hva det gjør med Liam å høre at han har en harry mor jeg altså.. Du må nesten spørre moren til Liam om det.. ☺️ Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Jeg er mamma til en Liam 😊 Anonymous poster hash: e3d65...b12 Det overrasker meg ikke. Det er mange av dere 😂 Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Mange som er mamma til Ask og 😊 Anonymous poster hash: e3d65...b12 ...og hva har det med saken å gjøre? Det er mange som er mamma til Sienna også. Dessverre 😏 Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Gi deg da! Vi skjønner du ikke liker navn i denne kategorien, men hva med litt folkeskikk? Vært kjedelig om alle hadde lik smak. Anonymous poster hash: 82096...8a6
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #23 Skrevet 10. september 2015 Foreldre som gir sønnen sin navnet Liam! Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Så utrolig synd at mitt barns navn mobbes av "voksne" mennesker. Slikt overføres til barna deres og skaper mobbing. Pga et navn.. DET er ganske harry spør du meg! Hilsen mamma til verdens kuleste Liam 9 år 💙🎈 Anonymous poster hash: e3d65...b12 Det er ikke barnet som er harry, men moren 😉 Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Hvordan tror du det er for Liam å høre at han har en slik harry mor da? Men heller harry enn å være deg 😊👍🏻 Anonymous poster hash: e3d65...b12 Jeg vet ikke hva det gjør med Liam å høre at han har en harry mor jeg altså.. Du må nesten spørre moren til Liam om det.. ☺️ Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Jeg er mamma til en Liam 😊 Anonymous poster hash: e3d65...b12 Det overrasker meg ikke. Det er mange av dere 😂 Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Mange som er mamma til Ask og 😊 Anonymous poster hash: e3d65...b12 ...og hva har det med saken å gjøre? Det er mange som er mamma til Sienna også. Dessverre 😏 Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Og Rasmus Anonymous poster hash: e3d65...b12
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #24 Skrevet 10. september 2015 Ordet harry er harry. Å dømme andre. Snakke nedsettende om andres valg. Anonymous poster hash: cf3fd...b02
Miss Chocolate Skrevet 10. september 2015 #25 Skrevet 10. september 2015 Foreldre som gir sønnen sin navnet Liam! Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Så utrolig synd at mitt barns navn mobbes av "voksne" mennesker. Slikt overføres til barna deres og skaper mobbing. Pga et navn.. DET er ganske harry spør du meg! Hilsen mamma til verdens kuleste Liam 9 år 💙🎈 Anonymous poster hash: e3d65...b12 Det er ikke barnet som er harry, men moren 😉 Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Hvordan tror du det er for Liam å høre at han har en slik harry mor da? Men heller harry enn å være deg 😊👍🏻 Anonymous poster hash: e3d65...b12 Jeg vet ikke hva det gjør med Liam å høre at han har en harry mor jeg altså.. Du må nesten spørre moren til Liam om det.. ☺️ Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Jeg er mamma til en Liam 😊 Anonymous poster hash: e3d65...b12 Det overrasker meg ikke. Det er mange av dere 😂 Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Mange som er mamma til Ask og 😊 Anonymous poster hash: e3d65...b12 ...og hva har det med saken å gjøre? Det er mange som er mamma til Sienna også. Dessverre 😏 Anonymous poster hash: 9d1d9...f1c Før jeg åpnet tråden tenkte jeg å skrive røykere. Men nå skriver jeg deg. Du er harry fordi du mener at folk som har annen navnesmak enn deg er harry. Glad jeg ikke har deg i livet mitt Hilsen ikke mor til Liam eller Sienna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå