Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #1 Skrevet 10. september 2015 Hei. Noen som vet om det går an å registrere flere rabattkoder ved handel på nett? Har prøvd, men fikk ikke helt til. MEN jeg er litt dårlig på sånn netthandling, så det betyr ikke at det ikke går... Noen som vet? Evt hvordan registrere flere koder? Anonymous poster hash: f1f32...0ec
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 Det står at man ikke kan bruke flere koder på en gang på nett, kun i butikk. Litt kjipt, for jeg synes det er så flaut å bruke sånt i butikker. Anonymous poster hash: f190a...d73
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 Det står at man ikke kan bruke flere koder på en gang på nett, kun i butikk. Litt kjipt, for jeg synes det er så flaut å bruke sånt i butikker. Anonymous poster hash: f190a...d73 Jeg og 😁 Men det er da sikkert flere enn meg som har spart opp flere kuponger håper jeg! Anonymous poster hash: f1f32...0ec
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #4 Skrevet 10. september 2015 Det står at man ikke kan bruke flere koder på en gang på nett, kun i butikk. Litt kjipt, for jeg synes det er så flaut å bruke sånt i butikker. Anonymous poster hash: f190a...d73 Jeg og Men det er da sikkert flere enn meg som har spart opp flere kuponger håper jeg! Anonymous poster hash: f1f32...0ec Jeg har i alle fall! Må bare manne meg opp til å bruke dem. Anonymous poster hash: f190a...d73
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #5 Skrevet 10. september 2015 Jeg skjønner ikke hvor dere finner de her kupongene? er det en kode dere taster inn på nettsiden eller hvordan gjør dere det? Jeg finner ikke noe kode eller kupong på brelett boksen min Anonymous poster hash: bad17...9f0
*Nøtta* Skrevet 10. september 2015 #6 Skrevet 10. september 2015 Men de varer bare i 14 dager fra man registrerte dem til de må brukes....bare sånn i tilfelle dere ikke er obs på dette..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #7 Skrevet 10. september 2015 Men de varer bare i 14 dager fra man registrerte dem til de må brukes....bare sånn i tilfelle dere ikke er obs på dette.. Er det en kode du registrere, hvor finner du den? Anonymous poster hash: bad17...9f0
*Nøtta* Skrevet 10. september 2015 #8 Skrevet 10. september 2015 Du finner de på noen av Breletts pakninger. På det papiret som dekker over smøret, inni boksen. Men det er ikke alle pakninger som har det da...
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #9 Skrevet 10. september 2015 Du finner de på noen av Breletts pakninger. På det papiret som dekker over smøret, inni boksen. Men det er ikke alle pakninger som har det da... Arrgghh, da er det jo ikke rart jeg ikke finner den. Det papiret er jo kastet for lengst :( Anonymous poster hash: bad17...9f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå