Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #1 Skrevet 10. september 2015 Hvordan er det vanlig å reagere på ketorax. De virket overrasket på sykehuset da det kun virket noen få minutter på meg. Fikk påfyll 6 ganger før de prøvde noe annet på meg. Operert for MA om det har noe å si. Anonymous poster hash: 6934c...934
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 Det spørs hvor sterke smerter du hadde det. Om man har skikkelig sterke smerter kan man tåle ganske mye neon ganger. Nå vet jeg ikke hvor stor dose du fikk hver gang da. Noen titrerer med 1 mg i slengen, mens det noen ganger er bedre å starte med en større dose f.eks 5 mg om man har veldig, veldig sterke smerter. Anonymous poster hash: 76b30...9a4
HvittHus Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 Har du prøvd andre morfin eller kodeinpreparater? Virker de? En del mennesker har en feil i omsetningen av medikamenter. Både mannen og datteren min har feil i tre genpar som i praksis innebærer at de ikke får effekt av feks tramadol uansett dose.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #4 Skrevet 10. september 2015 Har du prøvd andre morfin eller kodeinpreparater? Virker de? En del mennesker har en feil i omsetningen av medikamenter. Både mannen og datteren min har feil i tre genpar som i praksis innebærer at de ikke får effekt av feks tramadol uansett dose. Nei kan ikke huske å ha fått noe slikt tidligere. Og da er jeg operert i en fot, for skjegling og en MA for 15 pr siden. Mulig det rett og slett ikke virker på neg da. Eller som noen over sa, sterke smerter. Anonymous poster hash: 6934c...934
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå