Gå til innhold

Dagens middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere ha?

Blir bare meg og eldste så jeg aner ikke om jeg gidder å lage skikkelig middag... Vi skal ut å spise i morgen, så burde jo lage noe sunt og godt... Tips??

Anonymous poster hash: 11013...03b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tomatsuppe, hardkokte egg og rundstykke spurte 11-åringen her om vi kunne ha i dag.

Anonymous poster hash: 704ff...6cb

Skrevet

Bare oss voksne og eldste barnet. Jeg er veldig lysten på kikertgryte egentlig.

Anonymous poster hash: 71646...e90

Skrevet

Seibiff 😊

Anonymous poster hash: 32cc4...91a

Skrevet

Jeg skal ha lavkarbolasagne rester, vet ikke helt hva jeg skal lage til mann og barn, kanskje pannekaker.

Skrevet

Torsk 👍

Anonymous poster hash: 5b139...74f

Skrevet

Det er bare meg og min 4 år gamle datter i vårt hushold, og vi lager skikkelig middag hver dag.

Idag blir det panert ørret, potet, augurk, litt rømme og tyttebær.

Anonymous poster hash: d0299...f0b
Skrevet

Igår kveld fikk jeg så innmari lyst på bakt potet med fetaostkrem, så lurer på om jeg skal gå for det i dag, men må jo ha litt annet og. Og det veit jeg ikke. Forslag?

Skrevet

Her blir det kylling tikka masala, nan brød, salat og ris. 7 åringen sitt ønske. Han får gulerøtter og blomkål i stedet for salat da.

Skrevet

I dag blir det pizzasnurrer.

Anonymous poster hash: c5016...a76

Skrevet

I dag har jeg lovet 6-åringen pølser og potetstappe (hjemmelaget) med grønnsaker til, men siden jeg brekker meg av pølser blir det litt fiskepudding også ;)

Anonymous poster hash: d3da2...5fb
Skrevet

Ovnsgrillede spyd (spyd av maiskolbe,kjøttpølse, svinefilet, grønn paprika,rød paprika og gul paprika). Til disse serveres gratinerte poteter og en frisk salat.

Anonymous poster hash: 3c9fc...50f

Skrevet

Kyllingsalat. Må ha noe lett og enkelt da vi skal bort å spise bursdagskake hos noen venner i kveld.

Anonymous poster hash: 5e3d1...7ef

Skrevet

Mannens favoritt. Han har jobbet sinnsykt mye den siste uka og er utslitt. Siste dag med råkjør i dag.

Hjemme venter indrefilet, fløtegratinerte poteter, bearnaise saus, fersk mais og brokkoli. Å drikke, boks cola eller øl.

Etter maten får han is med sjokoladesaus.

Så en hvil på sofaen med pledd.

Anonymous poster hash: b36a3...ed6

Skrevet

Når vi har dårlig tid eller er litt late lager jeg dette:

Skiver i brødristeren.

Grønnkål eller spinat i panna med litt krydder, når det er varmet hiver jeg i noen fetaterninger. Server på skiva med et glass iskaldt vann😃

Anonymous poster hash: 713ce...6d5

Skrevet

Fiskeburger i grove burgerbrød, tzatziki, syltet agurk, rødløk og jalepeno.

Anonymous poster hash: ae260...939

Skrevet

Igår kveld fikk jeg så innmari lyst på bakt potet med fetaostkrem, så lurer på om jeg skal gå for det i dag, men må jo ha litt annet og. Og det veit jeg ikke. Forslag?

Det hørtes godt ut, hvordan lager du det?

Skrevet

Veldig lett ;) tar en sånn firkanta pakke med fetaost og en boks fremme fraich og kjører det i mikseren, bruker ikke salt, synes fetaost er salt nok, men litt pepper. Smaker til med andre ting ettersom hva jeg har lyst på, en favoritt her i huset er chili, men til elgsteken har jeg tyttebær :D idag tenkte jeg hvitløk og chili.

Skrevet

Taco. Ikke med lefser! Med shell

Anonymous poster hash: 42166...d61

Skrevet

Veldig lett ;) tar en sånn firkanta pakke med fetaost og en boks fremme fraich og kjører det i mikseren, bruker ikke salt, synes fetaost er salt nok, men litt pepper. Smaker til med andre ting ettersom hva jeg har lyst på, en favoritt her i huset er chili, men til elgsteken har jeg tyttebær :D idag tenkte jeg hvitløk og chili.

Takker, må prøves!

Skrevet

Tomatsuppe, hardkokte egg og rundstykke spurte 11-åringen her om vi kunne ha i dag.

Anonymous poster hash: 704ff...6cb

Vi også 😄 4 åring gen fikk velge middag.

Anonymous poster hash: 58ddb...d1d

Skrevet

Bare oss voksne og eldste barnet. Jeg er veldig lysten på kikertgryte egentlig.

Anonymous poster hash: 71646...e90

Oppskrift?

Anonymous poster hash: 16aab...79a

Skrevet

Vi skal ha plukkfisk😊

Anonymous poster hash: a2e62...f58

Skrevet

Laks, poteter og salat.

Anonymous poster hash: c47bb...c41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...