Gå til innhold

Om Topimax og migrene igjen.. Noe bedring under mensperiode!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå gått på Topimax i 3mnd, og synes nå å merke bedring under mensen..Mens er verste migreneanfallene jeg har, og nå går det virkelig helt greit. Våknet med dundrevondt 1 dag, men klarte å få den under kontroll med 1 Relpax og halvtimes soving, og var bare litt sliten resten av dagen. Tok Naramig på kvelden samme dag, og ingen migrene dagen etter. Idag ingen migrene uten medikamenter igår og idag! Tenker at det kan være Topimax? Det er mange år siden jeg ikke hadde migrene når jeg har mensen!!!! Dessuten... første dagen jeg fikk mens også hadde jeg heller ikke vondt i hodet...

Så nå er jeg positiv!!!!

Anonymous poster hash: dabb8...84b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!

Jeg har brukt Topimax i et år og merker klar bedring.

Har noe færre anfall og de anfallene jeg har er langt fra så kraftige. Nå kanten til å med ha flere uker uten anfall :)

Anonymous poster hash: a590e...3fb

Skrevet

Ja jeg har tro på den. Det eneste jeg merker er at jeg kan bli litt uvel og trøtt av og til, men jeg har lavt stoffskifte også, så det skal ikke så mye til ! Jeg gjør alt for å få bedring av migrene! Vet du noe om man kan kombinere Topimax og Botoxinjeksjoner, eller er det bare en av delene? Vet at jeg har mye rygg og nakke problemer også, og det hadde hjulpet å få botox også.

HI

Skrevet

Ja jeg har tro på den. Det eneste jeg merker er at jeg kan bli litt uvel og trøtt av og til, men jeg har lavt stoffskifte også, så det skal ikke så mye til ! Jeg gjør alt for å få bedring av migrene! Vet du noe om man kan kombinere Topimax og Botoxinjeksjoner, eller er det bare en av delene? Vet at jeg har mye rygg og nakke problemer også, og det hadde hjulpet å få botox også. HI Anonymous poster hash: dabb8...84b

Det vet jeg ikke. Jeg har ikke vurdert Botox egentlig. Jeg går til vedlikeholdtbehandling hos Naprapat en gang i måneden og det hjelper veldig.

Hos meg ga kvalmen seg etter ca 3 mnd. Den kom tilbKe da jeg økte dosen på Topimax, men ble borte igjen etter ca ytterligere 3 mnd.

Skrevet (endret)

Ja jeg har tro på den. Det eneste jeg merker er at jeg kan bli litt uvel og trøtt av og til, men jeg har lavt stoffskifte også, så det skal ikke så mye til ! Jeg gjør alt for å få bedring av migrene! Vet du noe om man kan kombinere Topimax og Botoxinjeksjoner, eller er det bare en av delene? Vet at jeg har mye rygg og nakke problemer også, og det hadde hjulpet å få botox også.

HI

Det kan kombineres.

Endret av beef sister
Skrevet

Ja jeg har tro på den. Det eneste jeg merker er at jeg kan bli litt uvel og trøtt av og til, men jeg har lavt stoffskifte også, så det skal ikke så mye til ! Jeg gjør alt for å få bedring av migrene! Vet du noe om man kan kombinere Topimax og Botoxinjeksjoner, eller er det bare en av delene? Vet at jeg har mye rygg og nakke problemer også, og det hadde hjulpet å få botox også. HI Anonymous poster hash: dabb8...84b

Det vet jeg ikke. Jeg har ikke vurdert Botox egentlig. Jeg går til vedlikeholdtbehandling hos Naprapat en gang i måneden og det hjelper veldig.

Hos meg ga kvalmen seg etter ca 3 mnd. Den kom tilbKe da jeg økte dosen på Topimax, men ble borte igjen etter ca ytterligere 3 mnd.

Kan jeg spørre hva en naprapat gjør for migrenen. Jeg har mye migrene, og har aldri tenkt på naprapat

Anonymous poster hash: 28d6f...8a5

Skrevet

Det vet jeg ikke. Jeg har ikke vurdert Botox egentlig. Jeg går til vedlikeholdtbehandling hos Naprapat en gang i måneden og det hjelper veldig.Hos meg ga kvalmen seg etter ca 3 mnd. Den kom tilbKe da jeg økte dosen på Topimax, men ble borte igjen etter ca ytterligere 3 mnd.Anonymous poster hash: a590e...3fb

Kan jeg spørre hva en naprapat gjør for migrenen. Jeg har mye migrene, og har aldri tenkt på naprapat Anonymous poster hash: 28d6f...8a5

Jeg er veldig stiv i nakke pg skuldre. Det blir nok en ond sirkel hvor hodepine fører til spenninger i nakke og spenninger igjen bidrar til mer hodepine - som igjen påvirker migrenen.

Naprapaten masserer, behandler triggerpunkter og knekker opp låsninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...