Gå til innhold

Hva gjorde egentlig Ola i Syria?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet? Hadde det vært i jobbsammenheng hadde det da stått et sted?

Anonymous poster hash: e498a...6da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva snakker du om? Hvem Ola? Ola Nordmann?

Anonymous poster hash: 501ed...7e1

Skrevet

Hva snakker du om? Hvem Ola? Ola Nordmann?

Anonymous poster hash: 501ed...7e1

OLE unnskyld, min tlf retter og styrer på om morningen 😬

Skrevet

Han som ble kidnappet av IS, tenker jeg. Google, så finnes det massevis av informasjon.

Anonymous poster hash: c32a8...479
Skrevet

Han som ble kidnappet av IS, tenker jeg. Google, så finnes det massevis av informasjon.

Ja, men da dro han ned av bare eventyrlyst om jeg forstår det rett? Oppfatter ikke om han ville krige eller noe...? Hva ville han gjøre/se liksom?

Hi

Skrevet

Ja, men da dro han ned av bare eventyrlyst om jeg forstår det rett? Oppfatter ikke om han ville krige eller noe...? Hva ville han gjøre/se liksom?

Hi

Det blir bare dumt å spekulere i slikt all den tid ingen har gått ut med bekreftet informasjon om dette.

Anonymous poster hash: 21898...c76

Skrevet

Hi

Det blir bare dumt å spekulere i slikt all den tid ingen har gått ut med bekreftet informasjon om dette.

Anonymous poster hash: 21898...c76

Det blir egentlig ikke spekulasjon. Hadde han vært nedover i arbeidssammenheng hadde det garantert stått Dipolmat Ole, hjelpearbeider Ole etc... Dermed kan det konkluderes med at han er en komplett idiot som har reist dit på eventyr. Han bør takke seg selv og ha det så bra. Synes ikke Norge skal bruke ei krone på sånne!

Hi

Skrevet

Han har vært fanget siden januar, det er først nå vi fikk vite om det, når IS fikk vite at Norge ikke betaler ut løsepenger for ham.

Det er iallefall et privat ærend han har der nede, ingen offentlig utsending fra Norge, ellers hadde det vært mer åpent.

Det er ikke lenge siden jeg leste om en nordlending som reiste til Syria for å krige mot IS. Mulig han er en slik en da. 

Anonymous poster hash: 0b8bf...634
Skrevet

Han har vært fanget siden januar, det er først nå vi fikk vite om det, når IS fikk vite at Norge ikke betaler ut løsepenger for ham.

Det er iallefall et privat ærend han har der nede, ingen offentlig utsending fra Norge, ellers hadde det vært mer åpent.

Det er ikke lenge siden jeg leste om en nordlending som reiste til Syria for å krige mot IS. Mulig han er en slik en da.

Anonymous poster hash: 0b8bf...634

Ja, jeg så det der med januar. Masteroppgave...?! Nuvel, man må vel ikke være i ett rumpehull for å skrive master om det heller så litt avstand kunne han holdt

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...