Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Fikk akutt kink i nakken i dag tidlig, og nå er det fryktelig vondt.. Har tatt ibux og paracet.. Men trenger noe mer, så jeg får sove.. Hva hjelper? Anonymous poster hash: a8a6b...001
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 naproksen (om man faar reseptfritt paa apoteket- tar 2 I foerste omgang, saa 1 hver 8 time etter) eller voltaren (men det maa du faa oss legen). Anbefaler aa gaa til legen, faar et par dagers sykemelding. En orntlig kink I nakken kan ta 3-11 dager. Anonymous poster hash: b7a95...2d0
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 naproksen (om man faar reseptfritt paa apoteket- tar 2 I foerste omgang, saa 1 hver 8 time etter) eller voltaren (men det maa du faa oss legen). Anbefaler aa gaa til legen, faar et par dagers sykemelding. En orntlig kink I nakken kan ta 3-11 dager. Anonymous poster hash: b7a95...2d0 *som man faar reseptfritt Anonymous poster hash: b7a95...2d0
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #4 Skrevet 10. september 2015 Huff, husker jeg fikk det som liten. Jeg hoppet tau i friminuttet, og så sa nakken plutselig snap! Klarte ikke bevege hodet, det var låst mot høyre side. Vi skulle ha gym neste time, og læreren trodde jeg løy og forsøkte å vri hodet mitt tilbake. Jeg gråt og skrek, og hodet nektet å rikke på seg! Han trodde meg fremdeles ikke, så jeg ble sendt til rektor. Heldigvis ringte rektor hjem, så jeg ble hentet... Fikk ingenting for det, annet enn vanlig paracet og ibux, men måtte være hjemme i 2-3 dager, først da klarte jeg bevege hodet nok fremover til at jeg slapp å se så mye til siden for å se fremover hele tiden. God bedring. Anonymous poster hash: 17274...79e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå