Gå til innhold

Bølgen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sett filmen?Jeg er så imponert, kan virkelig måle seg med "filmer fra hollywood"....Beste norske ever!Men må si jeg blir litt bekymra for å dra til geiranger....flere?😝

Anonymous poster hash: 5c094...7e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sunnmøring, og er IKKE gira på noen Geiranger-tur mer nei....

Var forøvrig ikke så veldig imponert.... Brennende gjørme liksom..hehe... Litt vel langtekkelig til tider...

Det som ER virkelig skummelt med denne filmen, er at dette kommer til å skje en dag!! I morgen? Om 10 mnd? Om 20 år? Om 200 år?

Det blir en skrekkelig tragedie!

Anonymous poster hash: 38655...08a

Skrevet

Har dere sett filmen?Jeg er så imponert, kan virkelig måle seg med "filmer fra hollywood"....Beste norske ever!Men må si jeg blir litt bekymra for å dra til geiranger....flere?😝

Helt enig! Føltes som en skikkelig hollywood-katastrofefilm, bare med et skikkelig norskt og annerledes særpreg! Gode skuespillere! Og Geiranger drar jeg aldri til 😁

Anonymous poster hash: 0f055...de2

Skrevet

Ja jeg vil tro folk blir skremt bort derifra!😳Nja noe ting fra filmen undret jeg jo litt på slik som du...hvirfor var håret til mammaen nesten helt tørt når hun hadde vært under vann??!og det er bare noen våte flekker på skjorta til kristoffer joner 😝men uansett syntes jeg det var en spennende film som gav meg hjerteflimmer😂

Skrevet

Er sunnmøring, og er IKKE gira på noen Geiranger-tur mer nei....

Var forøvrig ikke så veldig imponert.... Brennende gjørme liksom..hehe... Litt vel langtekkelig til tider...

Det som ER virkelig skummelt med denne filmen, er at dette kommer til å skje en dag!! I morgen? Om 10 mnd? Om 20 år? Om 200 år?

Det blir en skrekkelig tragedie!

Anonymous poster hash: 38655...08a

Brennende gjørme er jo skikkelig hollywood da :D

Anonymous poster hash: 0f055...de2

Skrevet

Ja det er kanskje det😝

Skrevet

Det er vel alltids noe å plukke på som i de fleste filmer, men totalt sett syns jeg at den var utrolig bra og skremmende. Den kunne nok ha vært en halvtime kortere ut at det hadde hatt noen betydning, og så tror jeg at den hadde vært hakket bedre om Joner ikke våknet opp igjen på slutten.

Men nei, jeg har heller ikke tenkt meg til Geiranger med det første🙈

Anonymous poster hash: badc7...78a

Skrevet

Så den i helgen. Lenge siden jeg har sittet så anspent i et kinosete! Ja, noe kunne sikkert vært annerledes.. Men absolutt en av de beste norske filmene jeg har vært borti. Generelt en av de beste filmene jeg har sett på lenge.

Anonymous poster hash: d1e2f...5e8

Skrevet

Ja det er den beste norske filmen som har vært laget!👍Fikk en del hjerteflimmer😉

Skrevet

Ja jeg vil tro folk blir skremt bort derifra!Nja noe ting fra filmen undret jeg jo litt på slik som du...hvirfor var håret til mammaen nesten helt tørt når hun hadde vært under vann??!og det er bare noen våte flekker på skjorta til kristoffer joner men uansett syntes jeg det var en spennende film som gav meg hjerteflimmer

Tenker du på slutten? Da hadde de andre klær, så jeg antar de hadde fått skifta og hjelp av helsepersonell, da var det jo ganske langt på neste formiddag siden det var full sol.

Anonymous poster hash: 7073f...2d6

Skrevet

Aha kanskje derfor ja🙈

Skrevet

Elsker den ja :) helt klart den beste norske filmen jeg har sett :) så drit bra  :hjerte:

Skrevet

Jeg skal se Bølgen. Lurer litt på om jeg gruer meg litt å se den? :-/ 

Anonymous poster hash: f5d76...bb1
Skrevet

Jeg synes den var bra. Men veldig skummelt å tenke på at dette vil skje.

Anonymous poster hash: ffa69...ab1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...