Gå til innhold

Lystproblem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lite lyst, mannen har oftere lyst enn jeg. Da vi var nyforelskede, hadde jeg masse lyst. Nå not so much.. Det er ikke sånn at jeg vil ha noen andre i stedenfor, jeg vil bare mye heller se en serie, surfe eller gjøre hobbyen min. Fy så kjedelig jeg har blitt, kan jeg gjøre noe for å piffe meg selv opp så jeg får lyst igjen..?

Anonymous poster hash: 3d684...485

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var sånn lenge selv, før jeg "tok meg selv i nakkeskinnet" og bare hoppa i det og hadde sex noen ganger med korte mellomrom, så viste det seg at det faktisk hjalp, og lysten kom oftere og oftere! Så sex dyrker sex visstnok :) vi har vært sammen i 11 år, så var på tide at det blomstra opp litt igjen 😜

Anonymous poster hash: ccbeb...3f2

Skrevet

Ja, det er jo deilig når jeg det først er i gang, men har liksom ikke lyst før vi er midt inni det.. Må vel bare presse det litt frem, men er sliten etter dagens mas og kjas og har heller lyst å slappe av. For en kjerring! 😜 jeg skal prøve å sveive i gang igjen.

Flere med denne erfaringen som har opplevd at det har blitt bedre?

Jeg er midt i 30 årene- hadde hørt at dette skulle være kvinnens seksuelle peak, men det er visst ikke det her i gården.

Men vi har 3barn under 6 år, økonomisk stress og mye jobb, så det spiller vel også inn på lysten.

Anonymous poster hash: 3d684...485

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...