Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Jeg mener; er ikke særlig kristen, men synes egentlig de har mye politikk... Veldig familievrnnlige, solidariske og med en herlig partileder (ja, jeg vet han ikke er på valg). Anonymous poster hash: 6717c...fcf
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Synes KrF har mye bra. Men nettopp dette med å blande politikk og religion gjør at de aldri får min stemme. I tillegg til en skremmende partileder som gir meg frysninger😨 Anonymous poster hash: db6be...a7b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Totalt uaktuelt å stemme KrF så lenge de holder seg med blå venner. Dessuten er det i min verden helt feil å blande politikk og religion. Anonymous poster hash: 15fb7...250
Optatium Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Helt uaktuelt så lenge de blander politikk og religion.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Jeg stemmer KrF og mener kristendommen burde ha en sentral rolle i samfunnet, særlig mtp at samfunnet er utsultet på moral og leveregler. Anonymous poster hash: 7c94a...ee3
Mamma til 2 søte Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 Eneste grunnen til å stemme de er familiepolitikken. Og det holder ikke for min del. Som flere sier, religion og politikk har absolutt ingenting med hverandre å gjøre!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #7 Skrevet 9. september 2015 Stem heller Venstre - minst like bra familiepolitikk, og folk kan tro på hva de vil. Anonymous poster hash: 53318...287
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #8 Skrevet 9. september 2015 Jeg ønsker en sosialistisk regjering, så på stortingsvalg er det helt uaktuelt å stemme KrF så lenge de samarbeider med høyre og FrP. Det er like uaktuelt å stemme KrF i kommunevalget, da også av andre grunner. Anonymous poster hash: cb704...3d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå