Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Jeg hadde/har en alvorlig svangerskapsdepresjon etter fødsel. Nå er barnet mitt 2 år. Greia er at jeg føler meg fortsatt nedstemt og lurer på hvor lenge en svangerskapsdepresjon egentlig kan vare? Går den evt over til depresjon etter så lang tid? Noen som vet? Anonymous poster hash: 6e25d...a06
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Den kan gå over i fødselsdepresjom Anonymous poster hash: c1866...fc7
TPK Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Det kan gå over til vanlig depresjon ja. Fikk du ikke behandling for to år siden? Hvis ikke må du i alle fall begynne nå!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Jeg ordla meg litt feil ser jeg nåmener fødselsdepresjon. Hadde også fødselsangst hele svangerskapet. Ikke fått noen behandling nei. Er det snakk om å gå til psykolog da eller? Anonymous poster hash: 6e25d...a06
TPK Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Ja, du må vel få henvisning fra fastlegen. Terpi eller "lykkepiller" er vel vanligst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå