Gå til innhold

Flere som ikke taklet pust på seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verken mannen, barnets eller ens eget? Hater pust!

Anonymous poster hash: 7c1b8...f6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her!! Grøsser når folk sukker og jeg får all utpust mot meg....🙈😫😱

Skrevet

Klarer det ikke!

Folk som står nært meg og puster, får helt fader!!!

Må ligge med ryggen til samboeren, klarer ikke pusten hans.

Klarer heller ikke barnas pust

Anonymous poster hash: 234e3...e45

Skrevet

Godt å høre! Helt forferdelig!! Æsj, grøss 😩

Skrevet

Jaaa, det er forferdelig! Jeg sover alltid med ryggen til mannen stakkar...

Skrevet

Jeg synes ikke akkurat det er ekkelt, men om jeg får andres varme pust mot meg idet jeg selv puster inn, så føler jeg at jeg ikke får nok oksygen, og får pustebesvær til slutt. 

Skrevet

He he, sånn er det med meg også, får helt åndenød dersom jeg våkner på natten og mannen ligger mot meg og puster meg i ansiktet! Må ligge med ryggen til.

Anonymous poster hash: 7030c...2f6
Skrevet

Ja, ansiktet, ryggen, armen, alt. Hater det! Mannen ler og synes jeg er sær.

Anonymous poster hash: 9cfd9...82b

Skrevet

Takler ikke andres pust i ansiktet *grøss*

Ligger med ryggen mot dattra når hun kommer inn om natten

Anonymous poster hash: dbdf3...a40
Skrevet

Klarer barnas pust foreløpig, men de er ganske små da. Ingen andres pust. Får angst!

Føler av en eller annen merkelig grunn at uskyldig barnepust går bra

Anonymous poster hash: 7bda9...905

Skrevet

Om sambo ligger å puster mot meg på natta må jeg snu meg, får ikke puste ellers 😂 største på 5 klarer jeg heller ikke pusten på. Kun babyen, foreløpig...

Skrevet

Her ligger jeg og mannen rumpe mot rumpe, ingen av oss takler pust :P hvis en av ungene kommer inn prøver jeg og ta meg sammen, eldste hans er veldig glad i meg og vil ligge nese mot nese helst, jeg håper alltid at hun skal sovne fort!

Skrevet

Takker heller ikke pust i ansiktet *yulk* 😷

Godt å se at jeg er normal!!!

Anonymous poster hash: 75fc9...fe1

Skrevet

Pust i ansiktet er det nærmeste jeg kommer angst. Blir overbevist om at de den andre puster ut ikke inneholder nok oksygen og føler jeg ikke får puste.

Liker derimot at mannen puster meg i nakken eller på ryggen eller mot halsen....

Skrevet

Jeg fikser det ikke, særlig på ryggen og i nakken, der er jeg så følsom. Også viser det seg at ungen min er likedan, så vi forstår hverandre. Han er åtte år, og jeg kan ikke ligge inntil ryggen hans uten at dyna beskytter ham mot pust :)

Anonymous poster hash: c222a...7a3

Skrevet

Jeg takler heller ikke andres pust! Kun barna mine sine puster 😂

Jeg takler ikke å høre andres pust heller. Jeg liker ikke pust!!

Anonymous poster hash: be1ab...4ee

Skrevet

Jeg hadde forresten en kjæreste som trodde jeg ble tent av at han blåste klitten min!! Kom på det nå i farta.. Blowjob fikk en helt skjeiv mening... Hvem i alle dager blir tent av å bli BLÅST i blomsten!?

Anonymous poster hash: be1ab...4ee

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Jeg synes ikke akkurat det er ekkelt, men om jeg får andres varme pust mot meg idet jeg selv puster inn, så føler jeg at jeg ikke får nok oksygen, og får pustebesvær til slutt.

Takk og pris, jeg er ikke alene! Pleier faktisk å be mannen om å slutte å "puste i lufta mi". Elsker å ligge tett å kose, men vi kan IKKE dele "luftrom". Men av en eller annen grunn går det greit med barna.
Skrevet

Pust i ansiktet er det nærmeste jeg kommer angst. Blir overbevist om at de den andre puster ut ikke inneholder nok oksygen og føler jeg ikke får puste.

Liker derimot at mannen puster meg i nakken eller på ryggen eller mot halsen....

akkurat slik ja!  :sjenert:

Skrevet

Hi her

Jeg har nå vist denne tråden til mannen, der jeg endelig har bevis for at jeg ikke er den ENESTE i hele verden som ikke takler pust på meg.

Og ja, lyden av pust er helt grusom!

• 4 måneder senere...
Skrevet

Må dra frem tråden, og vise til mannen igjen 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...