Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 For førsteklasse... Anonymous poster hash: 61c3c...bd8
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Det er vel forskjellig fra skole til skole, og klasse til klasse. Normalt ligger det mellom 1-2 timer. Anonymous poster hash: ade69...b86
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Det varierer jo. Hos oss er det en fellesdel for alle klassene med rektor, aktivitetsskolen, helsesøster etc etc, og deretter klassevis med kontaktlæreren. Da kommer det jo an på hvor mange spørsmål det er og hvor mye som skal diskuteres. Et par timer minst. Litt kortere ofte for eldre klasser, det er jo ekstra mye informasjon i førsteklasse. Anonymous poster hash: 5c73b...02b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Ca 2-2,5 time her. MEn det er fordi det alltid er noen luringer på slutten som drar ut og drar ut med spørsmål som ikke interesserer mangfoldet. Anonymous poster hash: 2eac0...ddf
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Det varier, men det er satt av 2 timer. Nå sist varte det bare 1,5 time fordi ingen hadde noen spørsmål. Lærerne pleier å være ganske effektive, men innimellom dukker det desvverre opp noen kerulanter av foreldre som skal spørre om og diskutere alt mulig (gjerne om deres barn), og da tar ting tid. Ikke alle foreldre forstår at noen ting sparer man til utviklingssamtalen ... Anonymous poster hash: c0603...40c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå