Gå til innhold

Stemor og foreldremøte på skolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann har ikke mulighet til å delta på foreldremøte til sin sønn på 8år denne uken, kan jeg som stemor dra for han?

Anonymous poster hash: 08d0e...ed9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La far sende melding til mor og spørre om hun syns det er greit at du stiller isteden for han.

Anonymous poster hash: e2e9b...264

Skrevet

Jeg er lærer og har hatt flere steforeldre på foreldremøter (hvis du mener disse fellessamlingene for foreldrene til klassen/trinnet). Reagerer ikke noe negativt på det :)

Er det OK for moren? Det er vel i tilfelle henne det står mest på, ville jeg anta...

Anonymous poster hash: 76a2f...076
Skrevet

Moren kunne i utgangspunktet ikke delta selv, men skal dra likevel nå kun fordi jeg meldte meg. Også sa hun at jeg ikke er moren til gutten, og ikke er velkommen på slike møter. Synes det er trist. Vi har barnet 50% og jeg er like engasjert i denne gutten som mitt eget barn, hjelper med lekser, fritidsaktiviteter etc.

Mitt eget barn har også en stemor, og jeg er evig takknemlig for at hun stiller opp for barnet mitt så mye som hun gjør. Skjønner ikke hvorfor guttens mor ikke ønsker at jeg stiller opp for han.

Hi

Skrevet

Moren kunne i utgangspunktet ikke delta selv, men skal dra likevel nå kun fordi jeg meldte meg. Også sa hun at jeg ikke er moren til gutten, og ikke er velkommen på slike møter. Synes det er trist. Vi har barnet 50% og jeg er like engasjert i denne gutten som mitt eget barn, hjelper med lekser, fritidsaktiviteter etc.

Mitt eget barn har også en stemor, og jeg er evig takknemlig for at hun stiller opp for barnet mitt så mye som hun gjør. Skjønner ikke hvorfor guttens mor ikke ønsker at jeg stiller opp for han.

Hi

Sånn er det dessverre (ofte) å være stemor. Mye jobb og lite "rettigheter".

Skrevet