Gå til innhold

Vi har ikke bil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det ift fødsel da, får jeg ambulanse?

Anonymous poster hash: d8be8...729

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tre kvarter til sykehuset

Skrevet

Du må ta taxi.

Anonymous poster hash: 44108...2ce

Skrevet

Tror det er litt forskjellig praksis på forskjellige steder. Her er det 1,5 time til sykehuset, og her får man ambulanse hvis man ikke kan ordne skyss selv.

Anonymous poster hash: 974ba...b01
Skrevet

Vi hadde ikke bil med førstemann og tok taxi.

Anonymous poster hash: d05cc...f7c

Skrevet

Taxi, låne bil av noen, få noen til å kjøre, leie bil en periode, ta bussen, få evt barnevakter/naboer til å kjøre dere til sykehus.

Ambulanser er for syke mennesker, og i tilfeller der man har laaaang vei. Tre kvarter er ikke særlig langt.

Anonymous poster hash: d7194...546

Skrevet

Jeg bor ca 50 minutter fra sykehuset. Mannen var på jobb da fødselen starta, og da hjalp det ikke meg at jeg hadde bil. Tok en taxi. Spurte ikke hun jeg snakket med an gang om ambulanse, det får da være grenser til hva slags ressurser som skal settes inn for en fødsel.

Anonymous poster hash: 96af6...1fa

Skrevet

Taxi, låne bil av noen, få noen til å kjøre, leie bil en periode, ta bussen, få evt barnevakter/naboer til å kjøre dere til sykehus.

Ambulanser er for syke mennesker, og i tilfeller der man har laaaang vei. Tre kvarter er ikke særlig langt.Anonymous poster hash: d7194...546

Unnskyld at jeg spurte, håper ikke jeg ødela hele dagen din.

Skrevet

Ambulanser er for syke mennesker, og i tilfeller der man har laaaang vei. Tre kvarter er ikke særlig langt.

Tre kvarter kan være langt nok, ikke sikkert rekker å organisere noe annet

Anonymous poster hash: b7c43...7f2

Skrevet

Ja du får ambulanse, snakk med jm om dette!

Skrevet

Du får tilbakebetalt det su betalt i taxiregning fr nav. Det fikk jeg sist. Men for snart 9 år siden da..

Anonymous poster hash: caf17...d45

Skrevet

Ambulanser er for syke mennesker, og i tilfeller der man har laaaang vei. Tre kvarter er ikke særlig langt.Anonymous poster hash: d7194...546

Unnskyld at jeg spurte, håper ikke jeg ødela hele dagen din.

Jeg kom med mange forslag, var det ikke det du trengte?

Organisering må du selvsagt ordne på forhånd, både en plan A, B og C!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...