Gå til innhold

Hvordan gikk det i "venninne forelsket i mannen" saken? U/T

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 58670...ef1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det gått 2 uker allerede igjen? På tide med litt oppmerksomhet igjen?

Anonymous poster hash: 7617e...682
Skrevet

Mener du at jeg er den samme som skrev innleggene om mannen og venninnen? 

Nei, jeg bare "fulgte" saken i sommer, og lurte på hva som skjedde til slutt. Har ikke sett noe her inne om det temaet siden i sommer. 

HI

Anonymous poster hash: 4b439...fe4
Skrevet

Jeg tror det siste vi hørte var at mannen ville gå fra henne og ha hovedomsorgen for barna.

Anonymous poster hash: 9bf1d...3b6
Skrevet

Jeg tror det siste vi hørte var at mannen ville gå fra henne og ha hovedomsorgen for barna.

Hvorfor ville han gå fra henne? 

Skrevet

Hvorfor ville han gå fra henne?

Fordi hun er blåst!?

Anonymous poster hash: 34884...b76

Skrevet

Jeg tror det siste vi hørte var at mannen ville gå fra henne og ha hovedomsorgen for barna.Anonymous poster hash: 9bf1d...3b6

Hvorfor ville han gå fra henne?  Anonymous poster hash: 4b439...fe4

Fordi hun var psykisk ustabil. Ville nok beskytte barna.

Anonymous poster hash: 3326e...f5c

Skrevet

Jeg synes mange av dere som svarer i denne tråden er skikkelig ufine mot HI.

Det er greit at hun har hatt en sterk reaksjon på hele hendelsen, men det er kanskje ikke så rart med hennes bakgrunn.

Synes ikke mannen opptrer spesielt modent heller etter hva som har blitt fortalt.

Men hva med å vise litt respekt?

Ser mange andre som oppdaterer om det samme i det vide og brede, men det er liksom greit. Skjønner ikke greia

Anonymous poster hash: 39c69...666

Skrevet

Jeg synes mange av dere som svarer i denne tråden er skikkelig ufine mot HI.

Det er greit at hun har hatt en sterk reaksjon på hele hendelsen, men det er kanskje ikke så rart med hennes bakgrunn.

Synes ikke mannen opptrer spesielt modent heller etter hva som har blitt fortalt.

Men hva med å vise litt respekt?

Ser mange andre som oppdaterer om det samme i det vide og brede, men det er liksom greit. Skjønner ikke greia Anonymous poster hash: 39c69...666

Det var jo hennes egne ord at hun var ustabil. Dermed svarer jeg bare på spørsmålet til Hi i denne tråden. Mannen mente det var best at hun derfor bodde litt for seg selv.

Skrevet

Tråden er moderert etter denne regelen:

Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.

Himmel og hav

Brukermoderator

Skrevet

For en "mann". Istedenfor å støtte henne, så mener han at det er best hun bor litt for seg selv? 

Jeg synes ikke det er rart hvis HI i mann/venninne-tråden ble litt ustabil til slutt. 

HI

Skrevet

For en "mann". Istedenfor å støtte henne, så mener han at det er best hun bor litt for seg selv? Jeg synes ikke det er rart hvis HI i mann/venninne-tråden ble litt ustabil til slutt.  HI Anonymous poster hash: 4b439...fe4

Har du gått glipp av de siste trådene, så er det kanskje ikke rart at du ikke skjønner det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...