Gå til innhold

sliter med stetk angst, det dirrer inne i brystet mitt:(((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan hjelpe meg? Det kommer og går. Jeg er i en vanskelig situasjon, holder på å kutte kontakten med min gale far som terroriserer meg og min mann. Vet ikke hvorfor denne angsten kommer.

Skulle ønske jeg hadde en far som var frisk, det skremmer meg at han er så gal. Uheldig med min mor var jeg også, hun døde for 5 år siden, da fikk jeg endelig fred fra henne. Hun var ingen god mor, kaldte meg de styggeste ting å kritiserte meg så alt for ofte:(((

Kjenner at jeg snart bryter sammen å noen ganger skulle jeg ønske at jeg ikke fantes.

Anonymous poster hash: d848a...66c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du går til behandling. Hvis ikke mmå du ringe legen snarest! Be om henvisning til psykolog/psykiater. Du kan ikke ha det sånn...

Skrevet

Takk for svar. Har gått til behandling tidligere, men synes ikke det hjalp å medisiner vil jeg ikke gå på. Er bare så fælt når det står på.

Skrevet

Det finnes jo mange typer behandling. Jeg synes du skylder deg selv å prøve igjen. Vær ærlig og si at du er skeptisk og vil prøve noe nytt.

Skrevet

Takk du har så rett. Kan ikke gå å ha det slik, jeg innbiller meg at jeg hjelper meg selv ved å tenke positivt men det er ikke enkelt. Så i morgen ringer jeg å ber om hjelp. Fikk tilbud om gratis psykolog igjennom behandlingsplassen min far var innlagt. De snakket så varmt å fint om hvor flinke de var der. Tok kontakt å de skulle ringe tilbake, hørte aldri noe fra dem.. synes det var veldig dårlig. Så nå må jeg kontakte en psykolog i nærheten å håpe de kan hjelpe meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...