Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Hei. Jeg lurer på en ting. Når dere jenter med blondt hår på kroppen barberer dere. Hvilke farge får dere i etterveksten? Er det blondt også eller får dere mørke hår i ettervekst? Evnt. ettervekst i armhulene og musa? Hadde vært fint å få flest mulig svar på det. Siden vi er to som krangler om det hihi Takk på forhånd. Anonymous poster hash: 75228...dcc
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Etter å ha barbert meg i 15 år har jeg fremdeles blonde hår overalt;) Anonymous poster hash: 50b8c...ee3
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Håret skifter selvfølgelig ikke farge selv om du kutter det av. Du skifter ikke farge på håret på hodet heller selv om du klipper deg. Anonymous poster hash: 85a09...8e4
the amazing spidermamma Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Jeg har blondt hår på toppen og armene, musebrunt på leggene og mørkebrunt på midten. Så det er nok sola som gjør forskjellen her.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Jeg har blitt litt mørkere på toppen med årene, men om sommeren er jeg kjempelys. Under armene er det, på musa og på leggene er hårene sorte. Og hjelp så mye det er også. Har ikke barbert meg på musa på 2 mnd nå, og hårene er sikker 2 cm lange. Anonymous poster hash: 6b3b3...210
Elsker livet Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 Øyevipper, øyenbryn, nedentil og under armene er mørke. Legger og armer er lysere. Hårene som vokser ut på leggene er mørkere enn om de får vokse helt ut, har nok med slitasje og soleksponering å gjøre. Tror ikke dere trenger krangle, noen blondiner har mørke hår ellers på kroppen, noen er lyse eller mer rødhåret.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. september 2015 #7 Skrevet 9. september 2015 Jeg er lysest på hodet, naturlig nok ettersom det blir eksponert for sol og vær. Men kroppshåret ellers er også lyst.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #8 Skrevet 9. september 2015 Jeg har mørkebrune hår på legger, under armen og musa. Mens på armer og lår som aldri har blitt barbertbert er det blondt. Hårene mine har blitt mye mørkere der jeg barberer meg. Anonymous poster hash: 45ca3...5e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå