Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Holder på å ta av de siste 6 kiloene, og det er tungt. Konstant sulten, men VIL gå ned, ser helt jævlig ut slikk jeg ser ut nå, med valker og diverse. Motivasjon til å fortsette, og måte å døyve sulten på? Går for øvrig på medisiner som gir økt sultfølelse. Anonymous poster hash: 06b12...e49
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Holder på å ta av de siste 6 kiloene, og det er tungt. Konstant sulten, men VIL gå ned, ser helt jævlig ut slikk jeg ser ut nå, med valker og diverse. Motivasjon til å fortsette, og måte å døyve sulten på? Går for øvrig på medisiner som gir økt sultfølelse. Anonymous poster hash: 06b12...e49 Drikk vann. Sug på isbiter Anonymous poster hash: f8f89...e7a
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Spis noe kalorifattig Anonymous poster hash: 849e5...dc3
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Holder på å ta av de siste 6 kiloene, og det er tungt. Konstant sulten, men VIL gå ned, ser helt jævlig ut slikk jeg ser ut nå, med valker og diverse. Motivasjon til å fortsette, og måte å døyve sulten på? Går for øvrig på medisiner som gir økt sultfølelse. Anonymous poster hash: 06b12...e49 Drikk vann. Sug på isbiter Anonymous poster hash: f8f89...e7a Gjør det allerede, men kan ikke drikke for mye vann, for da blir jeg inkontinent. Synes jeg blir enda mer sulten av vann Anonymous poster hash: 06b12...e49
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Spis noe kalorifattig Anonymous poster hash: 849e5...dc3 Har du noe eksempler på kalorifattig mat som smaker GODT? Altså, ikke linser, bønner, brokkoli og annet smakløst. Anonymous poster hash: 06b12...e49
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 Fyll på med vann. Tygg tyggis (selv om det nok er sånn at sukkerfri tyggis kan føre til økt sultfølelse, så hjelper det jo å ha noe i munnen å tygge på) Begynne å røyke (men vil ikke anbefale det ) Spise mest mulig lett mat som salat og agurk og vannmelon, som fyller opp mer enn de fyller ut Anonymous poster hash: b8e47...975
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #7 Skrevet 9. september 2015 Holder på å ta av de siste 6 kiloene, og det er tungt. Konstant sulten, men VIL gå ned, ser helt jævlig ut slikk jeg ser ut nå, med valker og diverse. Motivasjon til å fortsette, og måte å døyve sulten på? Går for øvrig på medisiner som gir økt sultfølelse. Anonymous poster hash: 06b12...e49 Drikk vann. Sug på isbiter Anonymous poster hash: f8f89...e7a Gjør det allerede, men kan ikke drikke for mye vann, for da blir jeg inkontinent. Synes jeg blir enda mer sulten av vann Anonymous poster hash: 06b12...e49 Har du prøvd frosne druer? Lag deg en smoothie Anonymous poster hash: f8f89...e7a
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #8 Skrevet 9. september 2015 Slutt å sult deg selv og begynn å tren i stedet. Anonymous poster hash: 2e6b0...b4f
Luksusdyret Skrevet 9. september 2015 #9 Skrevet 9. september 2015 Smoothie og salat/agurk var en god ide! Takk!
Luksusdyret Skrevet 9. september 2015 #10 Skrevet 9. september 2015 (endret) Slutt å sult deg selv og begynn å tren i stedet. Anonymous poster hash: 2e6b0...b4f Jeg trener, men du vet selv at kosthold er 90 prosent av vektedgang, og trening rundt 10. Sultfølelsen kommer av medisinene, kunne ha spist og spist hele dagen. Den samme sykdommen gjør at jeg ikke kan trene for hardt og for lenge. Endret 9. september 2015 av Sarah.H.Casey
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #11 Skrevet 9. september 2015 Kanskje du piner deg selv for mye? Litt sultfølelse må du regne med om du skal ta av, selv med trening. Men skal være unødvendig med så sterk sultfølelse at du blir desperat. Bruk heller noen uker ekstra for å nå målet ditt. Anonymous poster hash: d84f7...785
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #12 Skrevet 9. september 2015 Slutt å sult deg selv og begynn å tren i stedet. Anonymous poster hash: 2e6b0...b4f Hva vet du om hun trener eller ei??? Anonymous poster hash: f8f89...e7a
Luksusdyret Skrevet 9. september 2015 #13 Skrevet 9. september 2015 Kanskje du piner deg selv for mye? Litt sultfølelse må du regne med om du skal ta av, selv med trening. Men skal være unødvendig med så sterk sultfølelse at du blir desperat. Bruk heller noen uker ekstra for å nå målet ditt. Anonymous poster hash: d84f7...785 Har stått på samme vekta i 5 måneder nå, så er ikke akkurat at jeg slanker meg for raskt.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #14 Skrevet 9. september 2015 Kanskje du piner deg selv for mye? Litt sultfølelse må du regne med om du skal ta av, selv med trening. Men skal være unødvendig med så sterk sultfølelse at du blir desperat. Bruk heller noen uker ekstra for å nå målet ditt. Anonymous poster hash: d84f7...785 Har stått på samme vekta i 5 måneder nå, så er ikke akkurat at jeg slanker meg for raskt. Kanskje du må endre slankemetode Anonymous poster hash: f8f89...e7a
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #16 Skrevet 9. september 2015 Te Enig! Te hjelper mye. Anonymous poster hash: 457ff...a79
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #17 Skrevet 9. september 2015 Lchf! Sultekurer er bare teit. Anonymous poster hash: c5e28...e68
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #18 Skrevet 9. september 2015 Begynn med snus Neida, ikke akuratt noe å anbefale selv om det (desverre) hjelper ganske godt. Venninnen min drikker te, sø du kan kanskje prøve det? Anonymous poster hash: d981c...617
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #19 Skrevet 9. september 2015 Når jeg er sulten hjelper det ofte å: -drikke ett glass pepsi max og spise 1-2 riskaker - suge på sukkerfrie pastiller - skjære et eple opp i båter og strø kanel over - drikke te - pusse tennene - sove Anonymous poster hash: 46a9f...716
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #20 Skrevet 9. september 2015 Holder på å ta av de siste 6 kiloene, og det er tungt. Konstant sulten, men VIL gå ned, ser helt jævlig ut slikk jeg ser ut nå, med valker og diverse. Motivasjon til å fortsette, og måte å døyve sulten på? Går for øvrig på medisiner som gir økt sultfølelse. Anonymous poster hash: 06b12...e49 Pass på at du stresser ned (stressfølelse gir sultfølelse), sov mye (folk som sover lite spiser mer/får større sultfølelse). Husk at når du får den sultfølelsen gjør du ting riktig! Gir du etter for den ødelegger du for degselv. -strake veien til suksess med slankingen din! Lykke til! Anonymous poster hash: 93efd...246
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå