Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Jeg har straks bursdag og ønsker meg masse til baking/kjøkken ... Hva er ditt/dine beste kjøkkenredskaper/ bakeredskaper som du vil anbefale meg å ønske meg? Anonymous poster hash: ca89a...135
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Det meste av "dingser" ender bare opp som støvsamlere og skapfyll. Det jeg bruker er en god mikser, noen boller i ulik størrelse, tresleiv, slikkepott, bakepensel, sukkertermometer, noen runde og noen avlange former, visp, strikkepinne, sikt (stor og bitte liten), målebeger, vekt, mandelkvern, noen gode rister, kniv, boksåpner og noen andre vanlige kjøkkenting. Anonymous poster hash: d126f...7d1
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Det meste av "dingser" ender bare opp som støvsamlere og skapfyll. Det jeg bruker er en god mikser, noen boller i ulik størrelse, tresleiv, slikkepott, bakepensel, sukkertermometer, noen runde og noen avlange former, visp, strikkepinne, sikt (stor og bitte liten), målebeger, vekt, mandelkvern, noen gode rister, kniv, boksåpner og noen andre vanlige kjøkkenting. Anonymous poster hash: d126f...7d1 Hvilken mikser har du? Er du fornøyd? Anonymous poster hash: ca89a...135
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Dersom du ikke har det, så en god køkkenmaskin, men det er jo dyrt da. Jeg bruker vår minst 2-3 dager i uken til alt i fra ulik gjærbakst, til vaffelrøre til kjøttdeigfarse osv. Dersom du liker å bake i den forstand at du vl pynte med marsipanlokk, bake skillingsboller osv er en lang slags "kjevle" å anbefale. Det lignr egentig mest en lang og litt tykk hvit stang, men den er mye bedre enn noen kjevler jeg noen gang har hatt. Ønske deg/kjøp den lengste, det vil du aldri angre på. Anonymous poster hash: 3c4cc...4dd
☆☆☆ Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 (endret) Ein justerbar kakering er kjekt, både om du lagar ostekake rett på fatet og til å lage gelelokk på bløtkaker. Endret 9. september 2015 av ★
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 Jeg er over gjennomsnittet glad i baking og sånn ... Veldig glad i å lage mat HI Anonymous poster hash: ca89a...135
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #7 Skrevet 9. september 2015 Dersom du ikke har det, så en god køkkenmaskin, men det er jo dyrt da. Jeg bruker vår minst 2-3 dager i uken til alt i fra ulik gjærbakst, til vaffelrøre til kjøttdeigfarse osv. Dersom du liker å bake i den forstand at du vl pynte med marsipanlokk, bake skillingsboller osv er en lang slags "kjevle" å anbefale. Det lignr egentig mest en lang og litt tykk hvit stang, men den er mye bedre enn noen kjevler jeg noen gang har hatt. Ønske deg/kjøp den lengste, det vil du aldri angre på. Anonymous poster hash: 3c4cc...4dd Tenker du sånn "fondantrulle" ? Jeg har en sånn i liten str, men smart med større ja! Takk for tips! Anonymous poster hash: ca89a...135
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå