Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Hva vil du anbefale? Termin november. Ikke rett på bhgplas 2016. Jeg tjener 11000kr/mnd, mannen tjener 15000kr/mnd. Dvs ikke rikfolk. Er det best med 80% mtp permisjon og bhgplass eller burde vi velge 100%? Og med vinterbaby: har en toåring som går i bhg, går dit hver morgen. 5 min å gå. Burde mannen ta fedrekvote tidlig for å hjelpe til i verste "snøtida"? Hnder det føyker så mye her at jeg må gå gjennom 1 meter snø, selvom mannen har måkt 2 timer tidligere, og er nervøs mtp å ta med nyfødt ut i -10 til -20 grader selv for fem min. Anonymous poster hash: 89264...970
Mamma til 2 søte Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 (endret) Jeg har novemberbarn og har 80%. 5 min og gå til bhg vil si ca 500 m? Hadde ikke hatt noe problem med det. Her er det 15 min og jeg har levert fra desember med baby i vogna. Ingen fare☺ vært ute i snøstorm og det som er. Babyen ligger godt beskyttet nede i vogna ☺ Du får bare måke litt på veien selv før dere går ☺ Endret 9. september 2015 av Mamma til 2 søte
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Jeg har novemberbarn og har 80%. 5 min og gå til bhg vil si ca 500 m? Hadde ikke hatt noe problem med det. Her er det 15 min og jeg har levert fra desember med baby i vogna. Ingen fare☺ vært ute i snøstorm og det som er. Babyen ligger godt beskyttet nede i vogna ☺ Du får bare måke litt på veien selv før dere går ☺ Det er nok enda kortere, men tar lenger tid i snøvær Anonymous poster hash: 89264...970
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Kan ikke mannen levere før jobb og du hente? Anonymous poster hash: f8167...a6b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Husk å legge til kontantstøtten for ukene barnet blir lengre hjemme med 80%, og tenk på at dere i tillegg slipper å betale barnehageplass. For oss var det mange tusenlapper pr mnd, og vi fikk være lengre hjemme med baby Anonymous poster hash: 08f5c...1cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå