Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Får man da faktura eller skal man ha med seg kontanter? Passer en hest i 2 mnd og den trengte plutselig veterinær som skal komme i dag. Får ikke tak i veterinæren, så jeg vet ikke. Det er kanskje normalt med faktura når det kommer til hest? Anonymous poster hash: f273f...a1e
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 De fleste sender regning. Noen tar cash hvis beløpet ikke er så stort. Spør. Anonymous poster hash: cfb0c...0bb
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 De fleste sender regning. Noen tar cash hvis beløpet ikke er så stort. Spør. Anonymous poster hash: cfb0c...0bb Får som sagt ikke svar fra henne. Har prøvd å ringe og sendt sms Anonymous poster hash: f273f...a1e
Todii Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Jeg har fått faktura for hver veterinærsjekk, og jeg kjøpte min første hest i 2003.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 De aller fleste sender faktura. Det finnes en veterinær i området her som har med seg kortmaskin. Du sier du passer hesten, har du hestens helsekort, eller er det eieren som har det? Hvis eiere har det bør du prøve å få tak i det før veterinæren kommer, så opplysningene om dagens behandling blir skrevet inn, det er påbudt å få all behandling inn i helsekortet. Anonymous poster hash: c0f2a...4bc
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 Får man da faktura eller skal man ha med seg kontanter? Passer en hest i 2 mnd og den trengte plutselig veterinær som skal komme i dag. Får ikke tak i veterinæren, så jeg vet ikke. Det er kanskje normalt med faktura når det kommer til hest? Anonymous poster hash: f273f...a1e Eieren får regningen, hvertfall hvis du bruker hestens faste dyrlege. Anonymous poster hash: b4975...874
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå