Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Hei, må spørre om noe som kanskje virker litt merkelig. Men jeg har en del klær etter barna, som ikke er har hull eller er utvasket, men med en del flekker på. Jeg skjønner at det ikke er noe vits i å sende dette til flyktningene som kommer hit. Men en plass i verden må det finnes mennesker som ikke har klær? Jeg mener, en body med flekker er vel bedre enn ingen bodyer? Eller? Jeg prøver bare å finne ut om det er noe vits i å sende de noen plass, eller om det er helt teit? Anonymous poster hash: e5d75...7d0
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Jeg lurer på det samme. Har mange hele plagg med flekker. Kjedelig å bare kaste klær sånn, når de ellers ser nye ut, og fint kan brukes. Anonymous poster hash: 2df06...e0b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Legg dem i en innsamlingscontainer. Der sorterer de klærne slik at mest mulig kan bli brukt. Klær med hull og flekker som ikke kan brukes til noe annet går til ting som filleryer, pussefiller eller fiber. Anonymous poster hash: 84dbe...a3c
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Gi bort/selg billig på finn? Hadde gjerne tatt imot flekkete klær jeg, funker som skiftetøy i barnehagen f.eks. Sist jeg solgte klær på finn hadde forresten 3 av ullbodyene (hvite) mye misfarging og flekker som ikke gikk bort. Jeg skrev dette i annonsen og solgte dem for 10 kr/stk. De gikk med en gang. Anonymous poster hash: c2ba8...a16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå