Gå til innhold

Avbefaling: Dermaroller!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn rulle med pigger man skal bruke i ansiktet. For noe lureri! Etter tre måneders bruk er huden tørrere, de fine linjene er mer markerte, og nå kaster jeg skiten i søpla! Alt er brukt helt etter oppskriften, men problemet mitt er vel at jeg er 40, og ikke 15-årig rosablogger som er de som fronter dette "vidunderet". At jeg aldri lærer!

Anonymous poster hash: 774d6...03c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dumt at det ikke funket for deg, men for meg funker det veldig bra :) Og jeg er 32, ikke en sponsa 15 år gammel rosablogger ;) Men sånn er det jo med alt, ikke alt som funker for alle :)

Skrevet

Jeg har helt motsatt erfaring, hi. Funker veldig fint på min hud. Har endel acne-arr og linjer (er 38 år) og veldig sensitiv hud. Huden min ble mye bedre etter et par ukers bruk! Stramere, mer jevn og arrene er bleknet betydelig og nye urenheter dukker opp mye sjeldnere.

Anonymous poster hash: 3485f...d62
Skrevet

Dumt at det ikke funket for deg, men for meg funker det veldig bra :) Og jeg er 32, ikke en sponsa 15 år gammel rosablogger ;) Men sånn er det jo med alt, ikke alt som funker for alle :)

Stor forskjell på elasiteten i 32 år gammel hud og 40. Sånn sett mindre forskjell på 15 og 32. 

Anonymous poster hash: 41692...5c5

Skrevet

Stor forskjell på elasiteten i 32 år gammel hud og 40. Sånn sett mindre forskjell på 15 og 32. 

Anonymous poster hash: 41692...5c5

Ikke så stor forskjell på 38 og 40 da ;)

Anonymous poster hash: 3485f...d62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...