Gå til innhold

Hva i alle dager er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går fikk jeg plutselig smerter i setet, ikke i rumpehullet altså, men inni setet. Og i natt har det vært helt ekstremt, det holder meg våken og det er det ikke mye som gjør! Det er en slags verkende smerte, nesten som voksesmerter, og innimellom går det ned lit lår og knær.

Det er vondt uansett hvordan jeg ligger, helt fryktelig!

Anonymous poster hash: 55396...50f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravid?

Kan være bekkenet

Anonymous poster hash: 07a36...e20

Skrevet

I går fikk jeg plutselig smerter i setet, ikke i rumpehullet altså, men inni setet. Og i natt har det vært helt ekstremt, det holder meg våken og det er det ikke mye som gjør! Det er en slags verkende smerte, nesten som voksesmerter, og innimellom går det ned lit lår og knær.

Det er vondt uansett hvordan jeg ligger, helt fryktelig!

Isjassmerter? Google og finn ut hva du skal gjøre. Eller gå til lege.

Anonymous poster hash: b3e68...94c

Skrevet

Jeg har isjas og sliter med en stram setemuskel. Særlig etter trening.

Smerten min er slik du beskriver.

Det hjelper å tøye rumpa. 🙊

Anonymous poster hash: 4db7e...54a

Skrevet

Høres ut som isjasnerven er i klem. Jeg har hatt det tidvis ved bekkenløsning. Gå til legen!

Skrevet

I dag har det vært litt bedre, når jeg er oppe og går kjennes det bare "rart" ut, men når jeg sitter eller ligger er det veldige smerter. Er også stiv i ryggen/nakken.

Hvis det er isjias, hva kan gjøres med det?

Skrevet

Dytter litt.

Skrevet

Gå til legen....

Anonymous poster hash: fd84c...224

Skrevet

Høres ut som du har fått et prolaps. Da er man bedre i aktivitet etter min erfaring, men sitte og liggestillinger er drepen.

Kontakt lege og evnt kiropraktor.

Skrevet

hadde det slik når jeg hadde prolaps. ene setemuskelen var superstram og ble bare vondere og vondere, + isjasnerven i klem. uff, god bedring

Anonymous poster hash: df7e0...467
Skrevet

Takk for svar alle sammen. Det er så vondt nå, og i tillegg har jeg blitt nummen på lårene. Får legevakten gjort noe?

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Det er så vondt nå, og i tillegg har jeg blitt nummen på lårene. Får legevakten gjort noe?

De kan iallefall hjelpe deg med smertene. Hvis du får problemer med å tisse og ha avføring, enten at du ikke får det til eller at du plutselig må tisse hele tiden, så må du kontakte lege øyeblikkelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...