Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Og har lyst til å farge håret brunt. Går det greit? Eller er det et h***te å få ut fargen hvis jeg angrer? Noen som kan anbefale en fin fargenyanse? Anonymous poster hash: fee76...46c
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Palestinablond?? Har du lest for mye om flyktningsdebatten? Mener du platinablond?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Palestinablond? Den var god! Anonymous poster hash: c1efe...da6
Miss Honey Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Og har lyst til å farge håret brunt. Går det greit? Eller er det et h***te å få ut fargen hvis jeg angrer? Noen som kan anbefale en fin fargenyanse? Anonymous poster hash: fee76...46c Palestinablond😂 Ja det er et helvete å få ut (om du får det ut) og ang. nyanse ville jeg hørt med frisøren din. Jeg farget det nettopp mørkt fra blondt men ville aldri gjort det uten eksperthjelp;) brukte to farger, den ene litt kaldere og med litt lilla pastell i
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Har dere ikke sett unge mødre? ;-) Hi bare tuller, derfor hermetegn. Anonymous poster hash: c3c88...ccc
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 Sukk, historieløs ungdom.. Det var jo selveste Camilla Johansen\Kvarsvik\Johansen\Øvestad, aka Villa Paprika, som så hun var "palestinablond". Hun var med i Unge Mødre etter at hun traff mannen på deiligst.no Anonymous poster hash: ef0f9...505
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #7 Skrevet 9. september 2015 Sukk, historieløs ungdom.. Det var jo selveste Camilla Johansen\Kvarsvik\Johansen\Øvestad, aka Villa Paprika, som så hun var "palestinablond". Hun var med i Unge Mødre etter at hun traff mannen på deiligst.no Anonymous poster hash: ef0f9...505 Personlig kjenner jeg at jeg er rimelig stolt over å være "historieløs" i denne sammenhengen... Anonymous poster hash: 08a6a...e2f
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #8 Skrevet 9. september 2015 Så dritt lei disse trolletrådene. Håper moderatorene snart noterer nick og sperrer de fra å bruke anonymforum. Dere ødelegger forumet med å oppføre dere slik. Anonymous poster hash: f75ef...0a6
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #9 Skrevet 9. september 2015 Denne tråden er jo seriøs. "palestinablond" var ment som humor. Er sikker på at hi ønsker svar på spørsmålene sine. Anonymous poster hash: c3c88...ccc
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #10 Skrevet 9. september 2015 Denne tråden er jo seriøs. "palestinablond" var ment som humor. Er sikker på at hi ønsker svar på spørsmålene sine. Anonymous poster hash: c3c88...ccc Trolling er ikke lov her inne. Anonymous poster hash: f75ef...0a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå