Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Jeg blir gal. Nå har jeg sagt ifrs til henne tuuuusen ganger at jeg IKKE ønsker bilder av den nyfødte babyen på fb og andre sosiale medier!! Likevel legger hun ut bilder...!!! Anonymous poster hash: 7a337...f6f
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Jeg blir gal. Nå har jeg sagt ifrs til henne tuuuusen ganger at jeg IKKE ønsker bilder av den nyfødte babyen på fb og andre sosiale medier!! Likevel legger hun ut bilder...!!! Anonymous poster hash: 7a337...f6f Har det på samme måten, bare at her er det ikke jeg som har sagt det. Barnet er stort nok til å ha sagt fra selv - flere ganger! Anonymous poster hash: fe84b...3c8
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Legger dere selv ut bilder? Hvis ikke, skjønner jeg dere. Men hvis dere selv legger ut, forstår jeg ikke problemet. Anonymous poster hash: 4c2bb...18d
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Jeg har ETT bilde av babyen som er tatt hos fotograf som ligger ut på fb. Ikke mer. Jeg har sagt at hun kan dele det bildet, men jeg vil ikke ha andre bilder på FB! Men neida... :/ Kvalitet over kvantitet, tenker jeg. Samt jeg ikke vil ha et flust av bilder av barna på internett. Anonymous poster hash: 7a337...f6f
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Jeg har ETT bilde av babyen som er tatt hos fotograf som ligger ut på fb. Ikke mer. Jeg har sagt at hun kan dele det bildet, men jeg vil ikke ha andre bilder på FB! Men neida... :/ Kvalitet over kvantitet, tenker jeg. Samt jeg ikke vil ha et flust av bilder av barna på internett. Anonymous poster hash: 7a337...f6f Herregud, du har jo lagt ut bilde selv jo!! Anonymous poster hash: 8dab7...abe
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #6 Skrevet 8. september 2015 Det er kun du som bestemmer dette. Så dette er ikke greit. Det er ulovlig det hun driver med! Anonymous poster hash: be0e2...2f4
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #7 Skrevet 8. september 2015 Jeg har ETT bilde av babyen som er tatt hos fotograf som ligger ut på fb. Ikke mer. Jeg har sagt at hun kan dele det bildet, men jeg vil ikke ha andre bilder på FB! Men neida... :/ Kvalitet over kvantitet, tenker jeg. Samt jeg ikke vil ha et flust av bilder av barna på internett. Anonymous poster hash: 7a337...f6f Herregud, du har jo lagt ut bilde selv jo!! Anonymous poster hash: 8dab7...abe Om hun har lagt ut ett bilde hun har sagt farmor kan dele også så har ikke farmor noe med å legge ut andre bilder uten mors samtykke. Er utrolig frustrerende, opplevd det selv men det går ikke inn. Respektløst kalles det. Anonymous poster hash: 72c8b...146
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #8 Skrevet 9. september 2015 Ulovlig kalles det Anonymous poster hash: 03097...38c
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #10 Skrevet 9. september 2015 Da må du nekte henne å ta bilder. Tagg deg selv i bildene hun legger ut og velg at ikke andre enn du kan se de. Anonymous poster hash: 2acf2...cb6
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #11 Skrevet 9. september 2015 Veldig respektløst av henne! Anonymous poster hash: 6e18b...090
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #12 Skrevet 9. september 2015 Rapporter bildene. Det hun gjør, er ikke lov. Anonymous poster hash: da554...750
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #13 Skrevet 9. september 2015 Sletter hun de om du ber henne om det da? Hadde nektet henne å ta bilder og ikke sendt noen om hun hadde gjort slik. Vi har aldri delt bilder av våre barn og har nulltoleranse for at andre gjør det. Anonymous poster hash: 442dd...a66
TPK Skrevet 9. september 2015 #14 Skrevet 9. september 2015 Stopp henne med en gang hun tar frem telefonen! Si at så lenge hun ikke respekterer det med bilder på Facebook, får hun ikke ta bilder heller! Jeg skjønner dere godt, min søster er lik. Men hun tar de vekk igjen etter en stund da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå