Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Har googlet, men kan ikke finne noe jeg synes passer til nyfødt. Synes ikke nyfødt kan bæres "rett opp og ned" med beina spredt til hver side :S De jeg tenker KAN egne seg skjønner jeg ikke hvordan jeg knyter. Har mest lyst til å sy selv, men er redd jeg ikke mestrer knytingen. Barnet kan jo ramle ut om jeg ikke gjør det riktig :-O Linker til noe du anbefaler? Anonymous poster hash: 3d33d...1d6
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Vi brukte ergobaby med spedbarnsinnlegg. Var strålende fornøyd med det. Rett-opp-og-ned fungerte ideelt for å få ut rap. 😊 Anonymous poster hash: 8fbbd...714
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Jeg har en babybjørn, det står at den kan brukes fra nyfødt, men jeg synes det ser litt brutalt ut om dere skjønner ? Anonymous poster hash: 3d33d...1d6
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Nyfødt kan vel bæres i vuggestilling i de fleste bæresjal o.l.? Har selv en babylonia tri cotti, men angrer litt, og vurderer en k'tan istedet. Min baby er forøvrig 1 mnd, og rett opp og ned (froskestilling) funker best for oss, selv om jeg skulle ønske vi mestret vuggestilling også, for han vil aller helst bare henge i puppen, og da kunne jeg ammet i sjalet. Men den stillingen fungerer ikke for oss. Anonymous poster hash: dc26d...981
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Jeg har en babybjørn, det står at den kan brukes fra nyfødt, men jeg synes det ser litt brutalt ut om dere skjønner ? Anonymous poster hash: 3d33d...1d6 Vi hadde babybjørn til vår første. Kjøpte ergobaby til nr 2, og opplevde en helt annen komfort. Både for oss og barnet. (Finn.no har alt. 😊) I ergobabyen bærer jeg nå innimellom en sliten 4åring på ryggen. Er gull verdt. Anonymous poster hash: 8fbbd...714
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #6 Skrevet 8. september 2015 Mei tai er enkelt å sy selv og idiotsikkert å knyte på magen, avhengig av størrelsen på panelet i selen passer det fra nyfødt til barn. Ferdigknytta elastisk sjal som close baby carrier er veldig godt til nyfødt, i tillegg til at du slipper å tenke på noe særlig annet enn å stramme sjalendene. Du kan likevel variere stilling, både beina ut, beina inn og også liggende på siden. Vevd sjal er en drøm å bære i når ungen blir større, avlaster og fordeler vekt utrolig godt og gir masse nærhet for liten og stor. NB: Ikke prøv å sy sjal selv, det stilles sterkere krav til ett lag stoff enn en sele sydd av flere lag og med flere sømmer. Anonymous poster hash: 5b5a2...8da
Ikkesåallerværst Skrevet 8. september 2015 #7 Skrevet 8. september 2015 Du lærer deg knyttingen fort! Jeg likte moby wrap til nyfødt. Eneste problemet for meg er at deg blir fryktelig varmt.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #8 Skrevet 8. september 2015 jeg har sånn sjal med ring i, den er lett å bruke Anonymous poster hash: c50c7...cd7
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #9 Skrevet 8. september 2015 Caboo carrier (close baby)- ferdig knyttet elastisk sjal som enkelt strammes til med to ringer. Har brukt den helt fra nyfødt, med beina ut i froskestilling. Er jo helt innafor og ergonomisk korrekt det da😊 Anonymous poster hash: 7edea...d4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå