Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Jenta mi fikser ikke å gå i tunge, klumpete cherrox. Finnes det fullgode alternativer? Anonymous poster hash: ebfc1...414
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Dock Boots? Anonymous poster hash: 9f681...b62
Serepta Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Mine bruker gode GoreTex vintersko med høyt skaft. Sitter bedre på foten, og er like vanntett. Har også brukt Dockboots eller Muckboots, men de er ikke så varme.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Har aldri brukt cherrox. Goretex sko er mye bedre!! Anonymous poster hash: e3fdf...f20
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Mine bruker gode GoreTex vintersko med høyt skaft. Sitter bedre på foten, og er like vanntett. Har også brukt Dockboots eller Muckboots, men de er ikke så varme. Type Viking Windchill? Anonymous poster hash: ebfc1...414
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #6 Skrevet 8. september 2015 Med mindre du bor i slapseland, slik jeg gjør, så kan du vel klare deg lenge med bare skikkelige vintersko? Vi bodde i Trondheim et år, var aldri aktuelt med cherrox da. Men her på sørvestlandet er det helt nødvendig om barnet ikke skal få koldbrann. Anonymous poster hash: 7e2d9...4db
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #7 Skrevet 8. september 2015 Med mindre du bor i slapseland, slik jeg gjør, så kan du vel klare deg lenge med bare skikkelige vintersko? Vi bodde i Trondheim et år, var aldri aktuelt med cherrox da. Men her på sørvestlandet er det helt nødvendig om barnet ikke skal få koldbrann. Anonymous poster hash: 7e2d9...4db Oi trenger man ikke cherrox alle steder altså? Noen som kan fortelle meg om vi burde ha det i Østfold? Akkurat flyttet hit fra vestlandet. Anonymous poster hash: 43083...d46
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #8 Skrevet 8. september 2015 Med mindre du bor i slapseland, slik jeg gjør, så kan du vel klare deg lenge med bare skikkelige vintersko? Vi bodde i Trondheim et år, var aldri aktuelt med cherrox da. Men her på sørvestlandet er det helt nødvendig om barnet ikke skal få koldbrann. Anonymous poster hash: 7e2d9...4db Oi trenger man ikke cherrox alle steder altså? Noen som kan fortelle meg om vi burde ha det i Østfold? Akkurat flyttet hit fra vestlandet. Anonymous poster hash: 43083...d46 Hadde i grunnen vært veldig greit om vi kunne klare oss uten, for jeg ser allerede nå at de i bhg tar på støvler bare det er bittelitt vått ute. Selv om han har halvhøye goretex sko også. Anonymous poster hash: 43083...d46
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #9 Skrevet 8. september 2015 Mine bruker gode GoreTex vintersko med høyt skaft. Sitter bedre på foten, og er like vanntett. Har også brukt Dockboots eller Muckboots, men de er ikke så varme. Type Viking Windchill? Anonymous poster hash: ebfc1...414 De funker sikkert fint. Vi bor på vestlandet og bruker kun viking. Har ikke vært borti akkurat denne modellen, men sikkert bra dersom den er vanntett i skaftet. Anonymous poster hash: df470...d05
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #10 Skrevet 8. september 2015 Med mindre du bor i slapseland, slik jeg gjør, så kan du vel klare deg lenge med bare skikkelige vintersko? Vi bodde i Trondheim et år, var aldri aktuelt med cherrox da. Men her på sørvestlandet er det helt nødvendig om barnet ikke skal få koldbrann. Anonymous poster hash: 7e2d9...4db Oi trenger man ikke cherrox alle steder altså? Noen som kan fortelle meg om vi burde ha det i Østfold? Akkurat flyttet hit fra vestlandet. Anonymous poster hash: 43083...d46 Nei. Jeg har hørt rykter om at andre steder har vinter med snø. Men lurer litt på om det kun er en myte. 😉 Anonymous poster hash: 7e2d9...4db
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #11 Skrevet 8. september 2015 Med mindre du bor i slapseland, slik jeg gjør, så kan du vel klare deg lenge med bare skikkelige vintersko? Vi bodde i Trondheim et år, var aldri aktuelt med cherrox da. Men her på sørvestlandet er det helt nødvendig om barnet ikke skal få koldbrann. Anonymous poster hash: 7e2d9...4db Oi trenger man ikke cherrox alle steder altså? Noen som kan fortelle meg om vi burde ha det i Østfold? Akkurat flyttet hit fra vestlandet. Anonymous poster hash: 43083...d46 Nei. Jeg har hørt rykter om at andre steder har vinter med snø. Men lurer litt på om det kun er en myte. Anonymous poster hash: 7e2d9...4db Haha ja det høres jo litt utrolig ut. Anonymous poster hash: 43083...d46
Serepta Skrevet 8. september 2015 #12 Skrevet 8. september 2015 Med mindre du bor i slapseland, slik jeg gjør, så kan du vel klare deg lenge med bare skikkelige vintersko? Vi bodde i Trondheim et år, var aldri aktuelt med cherrox da. Men her på sørvestlandet er det helt nødvendig om barnet ikke skal få koldbrann. Anonymous poster hash: 7e2d9...4db Oi trenger man ikke cherrox alle steder altså? Noen som kan fortelle meg om vi burde ha det i Østfold? Akkurat flyttet hit fra vestlandet. Anonymous poster hash: 43083...d46 Hadde i grunnen vært veldig greit om vi kunne klare oss uten, for jeg ser allerede nå at de i bhg tar på støvler bare det er bittelitt vått ute. Selv om han har halvhøye goretex sko også. Anonymous poster hash: 43083...d46 Det var NETTOPP det som skjedde her også. Dermed droppet vi cherrox og tildels støvler. Bruker gode gore tex i stedet , og det er mye bedre for foten.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #13 Skrevet 8. september 2015 Med mindre du bor i slapseland, slik jeg gjør, så kan du vel klare deg lenge med bare skikkelige vintersko? Vi bodde i Trondheim et år, var aldri aktuelt med cherrox da. Men her på sørvestlandet er det helt nødvendig om barnet ikke skal få koldbrann. Anonymous poster hash: 7e2d9...4db Oi trenger man ikke cherrox alle steder altså? Noen som kan fortelle meg om vi burde ha det i Østfold? Akkurat flyttet hit fra vestlandet. Anonymous poster hash: 43083...d46 Hadde i grunnen vært veldig greit om vi kunne klare oss uten, for jeg ser allerede nå at de i bhg tar på støvler bare det er bittelitt vått ute. Selv om han har halvhøye goretex sko også. Anonymous poster hash: 43083...d46 Det var NETTOPP det som skjedde her også. Dermed droppet vi cherrox og tildels støvler. Bruker gode gore tex i stedet , og det er mye bedre for foten. Ja vi har begynt å ha støvlene hjemme når det ikke er meldt mye regn, men synd at det skal være nødvendig... Men holder gore tex når de vasser i søle og slaps? Anonymous poster hash: 43083...d46
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #14 Skrevet 8. september 2015 Med mindre du bor i slapseland, slik jeg gjør, så kan du vel klare deg lenge med bare skikkelige vintersko? Vi bodde i Trondheim et år, var aldri aktuelt med cherrox da. Men her på sørvestlandet er det helt nødvendig om barnet ikke skal få koldbrann. Anonymous poster hash: 7e2d9...4db Oi trenger man ikke cherrox alle steder altså? Noen som kan fortelle meg om vi burde ha det i Østfold? Akkurat flyttet hit fra vestlandet. Anonymous poster hash: 43083...d46 Hadde i grunnen vært veldig greit om vi kunne klare oss uten, for jeg ser allerede nå at de i bhg tar på støvler bare det er bittelitt vått ute. Selv om han har halvhøye goretex sko også. Anonymous poster hash: 43083...d46 Det var NETTOPP det som skjedde her også. Dermed droppet vi cherrox og tildels støvler. Bruker gode gore tex i stedet , og det er mye bedre for foten. Ja vi har begynt å ha støvlene hjemme når det ikke er meldt mye regn, men synd at det skal være nødvendig... Men holder gore tex når de vasser i søle og slaps? Anonymous poster hash: 43083...d46 Bisgaard støvler med ullfor er kjempegode. Hjelper lite med goretex, selv om de ikke blir våte inn på foten blir selve skoen våt og tung i sølete slaps, og går du over en møkkete parkeringsplass må nesten skoen vaskes og impregneres igjen for at den skal beholde egenskapene. Veldig greit å ha begge deler. Vi har også vært fornøyde med docboots, bare vær obs på at de ensfargede gjerne har lavere gummidel, da blir de våte allikevel, de med print er ofte høyere... 😊 Anonymous poster hash: 63e6b...d3f
Elsker livet Skrevet 8. september 2015 #15 Skrevet 8. september 2015 Kavat extreme er ett godt alternativ.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #16 Skrevet 9. september 2015 Kavat extreme er ett godt alternativ. Men er ikke de like klumpete? Sitter de bedre på foten? Anonymous poster hash: ebfc1...414
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #17 Skrevet 9. september 2015 Bruker kavat extreme. Har ett barn som fryser lett på beina og disse funker som bare det. Anonymous poster hash: d8fc4...bb9
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #18 Skrevet 9. september 2015 Bisgaard støvler med ullfor er veldig gode ja! Var så heldig å få arve sånne støvler til sønnen min å de er blitt en klar favoritt! Vi bor i Bergen å her er det ett must å ha noen varme støvler som ikke blir våte. Anonymous poster hash: 08889...194
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå