Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Sverger til Viking, men nå lurer jeg litt på om vi skal prøve noe nytt. Anonymous poster hash: aac7c...459
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Jeg vil ikke anbefale noe annet enn Viking!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Jeg vurderte også å prøve noe annet i år. Men var innom Skoringen en tur i dag og såg litt på de modellene de har på 2 for 1 fra i morgen. Og der er gjort litt forbedringer, de er ikke så klumpete som før og virket også litt lettere. Så det blir nok Viking i år også. Anonymous poster hash: 7b910...b08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå