Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 man har fødselspermisjon og er hjemme med baby? Jeg har hatt to år med full rulle på jobb, to andre barn i bhg/skole som skal følges opp og en mann som jobber mye og ellers bidrar lite på hjemmefronten - med unntak av å klage på alt jeg ikke får gjort. Har fått mange 'vondter' i kroppen. Hodepine, stiv nakke, smerter i ryggen, hofter, smerter i hendene og fotblad på begge føtter. Grusomt stiv på morgenen. Er så sliten nå at det eneste jeg tenker på er å få legge meg til å sove... Men det høres for teit ut når man har permisjon. Anonymous poster hash: bbc93...667
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 man har fødselspermisjon og er hjemme med baby? Jeg har hatt to år med full rulle på jobb, to andre barn i bhg/skole som skal følges opp og en mann som jobber mye og ellers bidrar lite på hjemmefronten - med unntak av å klage på alt jeg ikke får gjort. Har fått mange 'vondter' i kroppen. Hodepine, stiv nakke, smerter i ryggen, hofter, smerter i hendene og fotblad på begge føtter. Grusomt stiv på morgenen. Er så sliten nå at det eneste jeg tenker på er å få legge meg til å sove... Men det høres for teit ut når man har permisjon. Anonymous poster hash: bbc93...667 Plagene du beskriver er i alle fall slik jeg hadde det før jeg bør sykmeldt med depresjon (jeg opplevde meg mer utbrent). Siste som skjedde var hjertebank og svimmelhet. Anonymous poster hash: b7b59...c35
TPK Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Det kan være slitsomt nok å være i permisjon også! Babyen krever deg på en helt annen måte enn jobb. Men har du sjekket at det ikke feiler deg noe fysisk? Jeg ville tatt en tur til legen og be h*n sjekke"alt" både fysisk og psykisk. Du burde også ta deg en alvorsprat med mannen og si at han bidrar til å slite deg ut. Få klart frem at han må hjelpe til ner, ellers kan du bli så satt ut (deprimert/utbrent?) at du ikke kan gjøre noe særlig, og da må han gjøre alt!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 man har fødselspermisjon og er hjemme med baby? Jeg har hatt to år med full rulle på jobb, to andre barn i bhg/skole som skal følges opp og en mann som jobber mye og ellers bidrar lite på hjemmefronten - med unntak av å klage på alt jeg ikke får gjort. Har fått mange 'vondter' i kroppen. Hodepine, stiv nakke, smerter i ryggen, hofter, smerter i hendene og fotblad på begge føtter. Grusomt stiv på morgenen. Er så sliten nå at det eneste jeg tenker på er å få legge meg til å sove... Men det høres for teit ut når man har permisjon. Anonymous poster hash: bbc93...667 Slik hadde jeg det i permisjonstiden. Fikk to tette, så permisjonene overlappet nesten hverandre. I ca 1 år gikk jeg sånn som deg, og jeg tok ikke symptomene alvorlig. Den ene infeksjoner overlappet den andre. Så fikk jeg plutselig hjertebank, fatigue, nummenhet og kvalme. Jeg trodde jeg hadde fått slag, hjerteinfarkt e.l. Jeg ble diagnostisert med utbrenthet med angst. I dag, 6 år senere, har jeg fått diagnose fibromyalgi, og angst. Jeg utredes enda, seneste er utredning for sjøgrens og tarmproblemer. Jeg var ei livlig og sosial dame, men permisjonstid med aaaltfor lite søvn, infeksjoner og hektiske hverdager gjorde meg til en skygge av meg selv. Ta symptomene på alvor! Du vil ikke være der jeg er, og det er lenge siden jeg gikk på smellen. God bedring og ta vare på deg selv. Utelukk også vitamin/mineralmangel m.m, det kan hende det er noe sånt. Anonymous poster hash: fb7d7...0ca
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 man har fødselspermisjon og er hjemme med baby? Jeg har hatt to år med full rulle på jobb, to andre barn i bhg/skole som skal følges opp og en mann som jobber mye og ellers bidrar lite på hjemmefronten - med unntak av å klage på alt jeg ikke får gjort. Har fått mange 'vondter' i kroppen. Hodepine, stiv nakke, smerter i ryggen, hofter, smerter i hendene og fotblad på begge føtter. Grusomt stiv på morgenen. Er så sliten nå at det eneste jeg tenker på er å få legge meg til å sove... Men det høres for teit ut når man har permisjon. Anonymous poster hash: bbc93...667 Anbefaler deg det sterkeste å ta kontakt med legen, og ikke gå lenge med det. Hos meg startet det med bekkenløsning og bekkenlåsing sist fødselen, og det forverret seg etter fødselen. Mye av det du skriver kjenner jeg godt til. Hos meg viste det seg at jeg har revmatisk sykdom. Sier ikke for å skremme deg, men det er bedre å få sjekke kroppens tilstand snarlig enn å vente altfor lenge. Lykke til Syns samtidig at du skal en prat med din kjære og få han til å forstå alvoret i situasjonen. Og bor dere i nærheten av familien som kan avlaste deg litt? Anonymous poster hash: b64ac...378
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 man har fødselspermisjon og er hjemme med baby? Jeg har hatt to år med full rulle på jobb, to andre barn i bhg/skole som skal følges opp og en mann som jobber mye og ellers bidrar lite på hjemmefronten - med unntak av å klage på alt jeg ikke får gjort. Har fått mange 'vondter' i kroppen. Hodepine, stiv nakke, smerter i ryggen, hofter, smerter i hendene og fotblad på begge føtter. Grusomt stiv på morgenen. Er så sliten nå at det eneste jeg tenker på er å få legge meg til å sove... Men det høres for teit ut når man har permisjon. Anonymous poster hash: bbc93...667 Plagene du beskriver er i alle fall slik jeg hadde det før jeg bør sykmeldt med depresjon (jeg opplevde meg mer utbrent). Siste som skjedde var hjertebank og svimmelhet. Anonymous poster hash: b7b59...c35 Det er nok en del som feilaktig får diagnosen depresjon, der de egentlig skulle ha hatt diagnosen utbrent/ utslitthet. Nedstemthet og selvbebreidelser er ofte en følge av å være så utslitt at man føler seg kronisk utilstrekkelig. Anonymous poster hash: cfe19...ca5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå