Gå til innhold

Trekking av tann, stor blødning.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har trukket tann i dag, jeksel helt bakerst med enorme røtter. Trengte ikke sy.

Tannlege ba meg bite på den tupferen i 10min, så kunne jeg ta den ut.

Gjorde det,men blodet rant jo så jeg la i en ny(fikk med en pakke med sterile).

Skulle jo i utgangspunktet ikke ha den lenger en til bedøvelsen gikk ut,hvis jeg fortsatt blødde.

 

Må jeg ta den bort?

Skulle spise nå, og har ikke helt lyst til å svelge en tupfer, men fy søren så ekkelt :-(

Kinnet mitt faller liksom inn i gropa der tanna var.... Det er så guffent... Så jeg la inn ny tupfer,og spiste veldig forsiktig.

 

Pga infeksjonsfare, vil jeg ikke ha i en tupfer som er full av mat,så jeg har fjernet den,og skyldt munnen forsiktig med vann. Lagt opp i ny tupfer igjen.

Er det helt krise å ha tupfer der lenger enn tannlegen sa? Det blør fortsatt, ikke mye men nok til at jeg kjenner smaken og blir kvalm.

 

Tupferen ligger ikke inni selve gropa der tanna var, den ligger på tvers over gropa liksom. Kan jo ikke sove sånn heller...

Æsj... Er no skikkelig herk med medisin-ødelagte tenner :-(

 

Anonymous poster hash: 5a54d...9c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blør enda for at du styrer med tupfer oppi der nå når du ikke trenger det. Blodet vil stoppe når såret får fred.

Drikk kaldt vann det hjelper også.

 

Hilsen tannhelsesekretær

 

Anonymous poster hash: e9889...0ad

Skrevet

Takk for svar.

Ja,regner med det er pga styret med tupferen,men jeg fikser ikke å ikke ha den der. Jeg blir kvalm. Er jo ikke noe bedre om jeg kaster opp og det kommer oppi hullet heller vil jeg tro... Deler av kinnet mitt ramøer jo inn i gropa der,og det er helt grusomt ekkelt :-(

Kaldt vann går ikke, det gjør vondt i hele munnen(ising). Men kan drikke halvveis lunkent om det hjelper noe?

Tenna mine går bokstavelig talt i oppløsning, knekker av bit for bit. Det er knapt emalje igjen,og tenna mine er sprø...

Jeg har nesten ingen jeksler igjen... Ender vel opp tannlaus, takket være medisiner...

Effektiv slankekur da :-S

 

 

 

Anonymous poster hash: 5a54d...9c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...