Gå til innhold

Deodorant til 5.klassing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann (gutt) kom hjem i dag og fortalte at læreren hadde sagt de måtte begynne med deodorant siden noen av dem luktet veldig svette. Min sønn har i grunn ikke behov for det foreløpig, men var veldig stolt når han sa jeg måtte kjøpe til han ;) Noen som har en mild og hudvennlig deodorant å anbefale for en gutt på snart 10 år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en rollon med litt svak god lukt.

Her har 5.klassingen allerede brukt deo i 1,5 år.stakkars lærer som må sitte i den lukten😖🙈

Skrevet

He, he stakkars lærer ja....kommer til å lukte som et parfymeri i klasserommet ;) Rollon er sikkert lurt, takk for tips :)

Skrevet

Her bruker 5-klassingen Neutral roll-on

Anonymous poster hash: 893a1...574

Skrevet

Jepp, 10åringen her bruker også Neutral deo.

Anonymous poster hash: e4081...d9d

Skrevet

Her bruker 5-klassingen Neutral roll-on

Anonymous poster hash: 893a1...574

Min har også denne :)

Skrevet

Vi gikk til innkjøp av SebaMed på Apoteket. Den er uten aluminium:)

Anonymous poster hash: eb7f9...ec1

Skrevet

Takk for tips damer, da skal jeg få kjøpt deo til han i morgen :)

Skrevet

He, he stakkars lærer ja....kommer til å lukte som et parfymeri i klasserommet ;) Rollon er sikkert lurt, takk for tips :)

Lukter vel ikke mer parfymeri i klasserommet enn på lærerværelset når guttene bruker deo. Hun er nå bare heldig som slipper å sitte i svettelukta, for den kan være ganske ram ;)

Anonymous poster hash: 81e29...fcf

Skrevet

Lukter vel ikke mer parfymeri i klasserommet enn på lærerværelset når guttene bruker deo. Hun er nå bare heldig som slipper å sitte i svettelukta, for den kan være ganske ram ;)Anonymous poster hash: 81e29...fcf

Tenkte ikke så veldig på guttene og deres deodorantbruk, selv om noen kan være litt overivrige med sprayen....mer på jentene som også var tilstede når beskjeden ble gitt ;) De er en gjeng med veeeeeldig fine frøkner ;)
Skrevet

Lukter vel ikke mer parfymeri i klasserommet enn på lærerværelset når guttene bruker deo. Hun er nå bare heldig som slipper å sitte i svettelukta, for den kan være ganske ram ;)Anonymous poster hash: 81e29...fcf
Tenkte ikke så veldig på guttene og deres deodorantbruk, selv om noen kan være litt overivrige med sprayen....mer på jentene som også var tilstede når beskjeden ble gitt ;) De er en gjeng med veeeeeldig fine frøkner ;)

Ååå, haha, tenkte ikke på det, gitt! Vet ikke hva som er verst jeg, svette eller vanvittig overdreven bruk av parfyme :P

Anonymous poster hash: 81e29...fcf

Skrevet

Vi har kjøpt på apoteket til sønnen vår. Husker ikke navnet på den, men den lukter veldig nøytralt og inneholder ikke noe som kan være skadelig for ham. (Sikkert aluminium..ser noen over her nevne det.)

Hadde ikke kjøpt noe fra dagligvarebutikk. De er billie ja - men lukter sterkt av mann (ikke gutt) og er neppe spesielt hudvennlige for en ung gutts hud..

:-)

Anonymous poster hash: 7e937...ffa

Skrevet

Tar nok en tur innom apoteket og kjøper der :)

Skrevet

De fleste bruker vel deo ved 10-års alder? Det er jo ikke snakk om å lukte parfymeri, men å bruke en helt normal og mild deodorant.

Egentlig tenker jeg det er snålt at læreren må fortelle unga at de må bedre hygienen. Merker ikke foreldrene at unga lukter svette?

Anonymous poster hash: bd1e5...6a5

Skrevet

De fleste bruker vel deo ved 10-års alder? Det er jo ikke snakk om å lukte parfymeri, men å bruke en helt normal og mild deodorant.

Egentlig tenker jeg det er snålt at læreren må fortelle unga at de må bedre hygienen. Merker ikke foreldrene at unga lukter svette?Anonymous poster hash: bd1e5...6a5

Ikke vanlig her i hvertfall, og det er nok ikke alle som merker det nei ;) Min sønn har god hygiene og vasker seg hver dag, men har strengt tatt ikke behov for deodorant enda. Jeg kjøper fordi han har lyst på siden læreren har sagt det, ikke fordi han trenger :)
Skrevet

Glemmer ikke timen etter gymtimen da alle guttene hadde funnet ut at de måtte bruke deo. Dette var i beste AXE- don't use it if you don't mean it - tid.

DEN lukta i klasserommet 😝

Anonymous poster hash: ebf20...30d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...