Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 De hører aldri blir snart gal. Har 3 alene 60%,de får lov til alt hos far. Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 0bc17...981
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Du og far må kommunisere og samkjøre dere. De må ha like regler å forholde seg til i begge hjem. Anonymous poster hash: 7636f...f97
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Først slutter du å skylde på far for at DU ikke har kontroll på de. Barn vet veldig godt hva som går hvor. Du er problemet, ikke far. Anonymous poster hash: 8e07d...3c0
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Først slutter du å skylde på far for at DU ikke har kontroll på de. Barn vet veldig godt hva som går hvor. Du er problemet, ikke far. Anonymous poster hash: 8e07d...3c0 Har regler jeg,men det hjelper ikke. De første dagene etter de kommer fra far er verst. Ikke samarbeid fra hans side. Anonymous poster hash: 0bc17...981
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Først slutter du å skylde på far for at DU ikke har kontroll på de. Barn vet veldig godt hva som går hvor. Du er problemet, ikke far. Anonymous poster hash: 8e07d...3c0 Det vet du vel ikke så veldig mye om i dette tilfellet. Jeg har samme problem med min gutt når han har vært hos mormor, da er han helt umulig en dag eller to fordi han har fått lov til alt. Biter det i meg fordi de elsker å være sammen, men må begrense det litt pga dette. Ikke alle barn skjønner dette med forskjellige regler med en gang. Anonymous poster hash: 4c490...217
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå