Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Det er mulig det er feigt og som å stikke hodet i sanden. Men jeg klarer ikke se på bildene fra flyktningene som slåss med politiet med redde barn på armen, ligger druknet på stranden og kjemper for å få plass på tog. Flere som skrur av Tven ? Anonymous poster hash: 5183a...5d1
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Jeg ser lite nyheter. Leser mest nyheter om kvelden, etter barna har sovnet. Da krøller jeg meg helt helt inntil dem og oppdaterer meg på nyhetene. Har gjort det I flere år (har barn på 1 og 4). Anonymous poster hash: d1a0c...563
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Ja, jeg orker ikke se tv/bilder av slike tragedier. Må bare beskytte meg selv. Anonymous poster hash: 21d3c...d2d
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Det høres fornuftig ut... Hjelper ingen om du blir deprimert av nyhetene. Det eneste som kan hjelpe er å støtte de store organisasjonene som jobber i de utsatte områdene. Anonymous poster hash: 3527a...ae7
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Livet mitt er smekkfullt akkurat nå. Av både vondt og godt. Jeg klarer heller ikke å ta innover meg noe av det. Det blir for mye. Anonymous poster hash: b53a9...71e
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #6 Skrevet 8. september 2015 Orker heller ikke se nyhetene lenger. Leser lokalavis på nett. Klarer ikke å se på det som skjer, spesielt ikke når det angår barn. Anonymous poster hash: c04ef...733
MammantilNurket Skrevet 8. september 2015 #7 Skrevet 8. september 2015 Har ikke sett nyheter, ei heller lest tabloidaviser, siden 2010.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #8 Skrevet 8. september 2015 Jeg har ikke sett tv-nyheter på flere år. Jeg orker ikke se all jævelskapen. Jeg vil heller bidra til noe positivt enn å bare ta inn det grusomme. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan huske på at det handler om ekte mennesker og så gå videre med livene sine etter å ha sett på nyhetene. Anonymous poster hash: 1d6bb...2a3
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #9 Skrevet 8. september 2015 Jeg har ikke sett tv-nyheter på flere år. Jeg orker ikke se all jævelskapen. Jeg vil heller bidra til noe positivt enn å bare ta inn det grusomme. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan huske på at det handler om ekte mennesker og så gå videre med livene sine etter å ha sett på nyhetene. Anonymous poster hash: 1d6bb...2a3 Hva bidrar du med da? Anonymous poster hash: d0502...7a2
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #10 Skrevet 8. september 2015 Det er jammen godt at ikke alle har samme innstilling som dere! Hvordan skulle det gått i verden da.. Å snu hodet bort er vel ikke noe bedre enn å nekte folk innreise til et land. Dere er jammen heldige som bor i Norge.. Kremgenerasjonen som har nok med seg selv og sitt. Ikke lese nyheter siden 2010?? Hva feiler det folk?? Leser bare nyheter krøllet inn til barna?? Føler du deg som en vernende og trygg mor?? Stakkars barn, og stakkars dere når barna blir større og får dette rett i ansiktet på skolen. Å ha tydelige meninger og markere for barna at man ikke skal snu seg bort når andre har det vondt, det er omsorg, ikke å lese nyheter på fem år gjør deg nesten uegnet som mor. Man har faktisk ansvar for at barna skal greie seg på egenhånd en gang. Anonymous poster hash: 9c9ae...c62
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #11 Skrevet 8. september 2015 Det er jammen godt at ikke alle har samme innstilling som dere! Hvordan skulle det gått i verden da.. Å snu hodet bort er vel ikke noe bedre enn å nekte folk innreise til et land. Dere er jammen heldige som bor i Norge.. Kremgenerasjonen som har nok med seg selv og sitt. Ikke lese nyheter siden 2010?? Hva feiler det folk?? Leser bare nyheter krøllet inn til barna?? Føler du deg som en vernende og trygg mor?? Stakkars barn, og stakkars dere når barna blir større og får dette rett i ansiktet på skolen. Å ha tydelige meninger og markere for barna at man ikke skal snu seg bort når andre har det vondt, det er omsorg, ikke å lese nyheter på fem år gjør deg nesten uegnet som mor. Man har faktisk ansvar for at barna skal greie seg på egenhånd en gang. Anonymous poster hash: 9c9ae...c62 Kan jeg spør hvordan det at jeg leser nyheter når jeg ligger inntil barna mine gjør meg til en dårligere mor og medmenneske?? Anonymous poster hash: d1a0c...563
MammantilNurket Skrevet 8. september 2015 #12 Skrevet 8. september 2015 Det handler om at jeg blir helt slått ut av alt fælt som skjer og jeg er ikke til noen nytte når jeg er utslått.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #13 Skrevet 8. september 2015 Har ikke sett nyheter, ei heller lest tabloidaviser, siden 2010. Det er flaut. Hører med til det å være voksen å faktisk vite litt av hva som skjer I verden og samfunnet. Trenger ikke fordype deg I dorg og tragedier, men faktisk være litt orientert over sanfunnsbildet. Sikkert moro å sitte sammen med deg I en sosial setting Anonymous poster hash: 5a230...d38
TinaK 1990 Skrevet 8. september 2015 #14 Skrevet 8. september 2015 Jeg ser stort sett alltid nyheter en gang pr dag på TV, samt leser aviser på nett. I tillegg hører jeg på lokale nyheter på radioen når jeg er alene I bilen. Jeg fordyper meg ikke I elendigheten, men ser på det som en viktig oppgave siden jeg faktisk har barn og skal oppdra de I dette samfunnet at jeg vet litt om hva som skjer der ute.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #15 Skrevet 8. september 2015 Minner meg om en kollega som for 4 år siden ikke visste hva vi snakket om da vi var hos ei felles venninne et par dager etter 22 juli. Det var direkte pinlig på hennes vegne å sitte der 24-25 juli og hadde ikke fått med seg hver en regjeringskvartalet eller Utøya Anonymous poster hash: 5a230...d38
MammantilNurket Skrevet 8. september 2015 #16 Skrevet 8. september 2015 Har ikke sett nyheter, ei heller lest tabloidaviser, siden 2010. Det er flaut. Hører med til det å være voksen å faktisk vite litt av hva som skjer I verden og samfunnet. Trenger ikke fordype deg I dorg og tragedier, men faktisk være litt orientert over sanfunnsbildet. Sikkert moro å sitte sammen med deg I en sosial setting Anonymous poster hash: 5a230...d38 [/ Ja, for VG, Dagbladet og TV2-nyhetene er jo slike gode kilder til informasjon Å begynne en samtale med å, uten ironisk distanse, si: "Jeg leste i VG ..." ... dėt er flaut det. At man ikke leser tabloidaviser er ikke synonymt med å ikke lese aviser i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #17 Skrevet 8. september 2015 Har ikke sett nyheter, ei heller lest tabloidaviser, siden 2010. Det er flaut. Hører med til det å være voksen å faktisk vite litt av hva som skjer I verden og samfunnet. Trenger ikke fordype deg I dorg og tragedier, men faktisk være litt orientert over sanfunnsbildet. Sikkert moro å sitte sammen med deg I en sosial setting Anonymous poster hash: 5a230...d38 [/ Ja, for VG, Dagbladet og TV2-nyhetene er jo slike gode kilder til informasjon Å begynne en samtale med å, uten ironisk distanse, si: "Jeg leste i VG ..." ... dėt er flaut det. At man ikke leser tabloidaviser er ikke synonymt med å ikke lese aviser i det hele tatt. Hvilke aviser leser du da? Anonymous poster hash: 9c9ae...c62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå