Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Tips til frokost og lunsj? Gjerne middag også. De er ikke så glad i egg. Blir litt lei av brødskive og yoghurt/musli, og potetmiddager. Anonymous poster hash: 925ce...41c
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Mye aktivitet og dropp småspising så slipper du problemet med unger som er lei av mat. La barna bli skikklig sultne og venn dem til at det føles godt å bli mett selv om maten ikke er så spennende. Anonymous poster hash: 3febb...1af
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Polarbrød vil ungene her i huset ha som nistemat når de er lei brød. Mange forskjellige å velge mellom de, jeg pleie alltid å ha litt forskjellig i frysen for da er det ikke koe krise om jeg glemmer å kjøpe brød eller det ikke holder til alle om morran. Smører på de fryst, da er de ting når de spiser på skolen. Jeg er ikke ett potetmenneske, så jeg lager ofte middager med pasta og ris der det ofte er poteter en pleier å ha inntil. Min mann skal helst ha poteter til hvere middag, så jeg har aldri poteter om han ikke er til middag. Poteter er godt, men for meg holder det med en gang i uka. Kan godt ha sjeldnere også, men det går ikke her i huset. Men jeg må variere mellom kokte, stekte, ovnspoteter, hjemmelaget potetstappe osv. Anonymous poster hash: b036d...8aa
TPK Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Smoothie (kan tilsettes f.eks olje, h-melk eller proteinpulver for mer kalorier) Grove pannekaker eller vafler Matmuffins Hjemmelagde knekkebrød Oppskjært frukt eller grønnsaker og nøtter passer fint i matboksen (sammen med noe annet da, det blir gjerne litt lite)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå