Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Er på utkikk etter en ny vogn, som er lett å ta ut/inn av bilen. Vognen jeg har nå er utrolig tung, så jeg prøver å unngå å bruke den.. Bruker den mye hjemme, så kan ikke la den stå i bilen. Babyen er nyfødt, så det må være bagvogn. Anonymous poster hash: 46ea1...926
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Anyone? Anonymous poster hash: 46ea1...926
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Jeg skal ha Brio Smile til min som er ventet i november. Kan få kjøpt egen bag til den, men jeg har bare tenkt å ha softbag i sportsdelen. For meg er det vikitg at også sportsdelen kan brukes mot meg. Anonymous poster hash: dd8b5...517
Preggie Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Jeg anbefaler babyjogger city elite med vognbag. Den kan brukes som trille resten av tiden barnet bruker vogn, den er lett, enkel å klappe sammen og tar ingen plass i bagasjerommet. Ikke kjøp city mini, den har for dårlige hjul ( det er den vi har)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå