Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Jeg skrev et innlegg jeg om dagen om at jeg har en venninne som blir "terrorisert" av eks til samboeren. Mld og tlf samtaler. Og sosiale medier. Så viste det seg at han typen responderer på mld hennes. Og til og med kontakter henne tilbake, først! Han skriver flere ganger "hvor er du"? Også i edru tilstand. De vurderte til og med anmeldelse, men hva er vitsen det når han er like ille på og svare henne? Snakka med henne idag og viste henne mld typen hennes har sendt denne damen og det var visst heelt greit for henne...sier bare det er en dårlig uvane av han og kontakte henne i fylla. Virkelig..skal menn som har vært utro unnskyldes og så skal man legge all skyld på damen han lå med? Innlegget mitt het; bør jeg si noe? eller noe lignende Anonymous poster hash: a7a77...44d
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Dummeste reaksjonen jeg har hørt fra din venninne Anonymous poster hash: a16c4...8ea
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Da tenker jeg at den mannen kanskje er litt skummelt manipulerende. Venninnen din ønsker tydeligvis ikke å innse hvordan han holder på, hun har sikkert fått høre mange "gode grunner" til at han tar kontakt med henne. Mannen må jo være idiot når han og din venninne vurderer å anmelde hans eks når han selv initierer kontakt med eksen... Håper venninnen din ser lyset og sannheten om den mannen. Som venninne, vær litt obs på om du ser andre tegn på at din venninne ikke har det bra i det forholdet, jeg vil tro det er langt mer som skurrer. Hadde det ikke vært det så burde din venninne ha reagert på at mannen tar initiativ til kontakt med sin eks. Anonymous poster hash: d9ae6...6fc
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Takk for svar. Jeg så hun ble litt rød i ansiktet når jeg leste opp and han har sendt eksen for en mnd siden - i edru tilstand. I en mld sto det "da burde du svart meg når jeg sa hallo" tatt litt ut av kontekst, men hallo! Han har da skrevet til henne for et eller annet. Jeg vet ikke hvorfor hun er så likegyldig eller later som. Hun burde vært sinna når kjæresten hennes som lå med eksen fortsatt har kontakt (og det er null barn i bildet) hun synes visstnok det er greit fordi han har vært ærlig om at han har sendt eksen mld i fylla. Allikevel det drama og hun klager på at eksen tar kontakt. Fader heller, gidder snart ikke høre mere om hun ikke stiller den typen sin til ansvar for sine handlinger! Hun tviholder på kjærester og er redd for og miste dem.. Anonymous poster hash: a7a77...44d
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Takk for svar. Jeg så hun ble litt rød i ansiktet når jeg leste opp and han har sendt eksen for en mnd siden - i edru tilstand. I en mld sto det "da burde du svart meg når jeg sa hallo" tatt litt ut av kontekst, men hallo! Han har da skrevet til henne for et eller annet. Jeg vet ikke hvorfor hun er så likegyldig eller later som. Hun burde vært sinna når kjæresten hennes som lå med eksen fortsatt har kontakt (og det er null barn i bildet) hun synes visstnok det er greit fordi han har vært ærlig om at han har sendt eksen mld i fylla. Allikevel det drama og hun klager på at eksen tar kontakt. Fader heller, gidder snart ikke høre mere om hun ikke stiller den typen sin til ansvar for sine handlinger! Hun tviholder på kjærester og er redd for og miste dem.. Anonymous poster hash: a7a77...44d En mld * Anonymous poster hash: a7a77...44d
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #6 Skrevet 8. september 2015 Takk for svar. Jeg så hun ble litt rød i ansiktet når jeg leste opp and han har sendt eksen for en mnd siden - i edru tilstand. I en mld sto det "da burde du svart meg når jeg sa hallo" tatt litt ut av kontekst, men hallo! Han har da skrevet til henne for et eller annet. Jeg vet ikke hvorfor hun er så likegyldig eller later som. Hun burde vært sinna når kjæresten hennes som lå med eksen fortsatt har kontakt (og det er null barn i bildet) hun synes visstnok det er greit fordi han har vært ærlig om at han har sendt eksen mld i fylla. Allikevel det drama og hun klager på at eksen tar kontakt. Fader heller, gidder snart ikke høre mere om hun ikke stiller den typen sin til ansvar for sine handlinger! Hun tviholder på kjærester og er redd for og miste dem.. Anonymous poster hash: a7a77...44d Hm... da velger hun det jo selv, på sett og vis. Det er nok noe som gjør at hun føler hun ikke er verdt å elske eller bli respektert, så hun tviholder på forhold selv om hun vet at det ikke fungerer - det gir henne en illusjon av å være elsket? Om hun fortsetter å mase om eksens meldinger og kontakt mellom mannen og eksen, så får du bare fortelle ham at hun selv godtar dette så lenge mannen tydeligvis ikke vil gjøre noe med det, ikke vil kutte kontakten - og hun selv ikke tar ansvar for egen lykke og stiller krav til mannen. Du kan godt si at du vil være der for henne, at du gjerne møter henne og snakker med henne som vanlig, men at du ikke orker å høre på klagingen når hun fortsetter å akseptere hans kontakt med eksen. Anonymous poster hash: d9ae6...6fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå