Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere kjøleskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her vaskes det en gang i mnd,men burde vell ha gjort det oftere😬

Anonymous poster hash: ece99...1a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uæ, 3-4 ganger i året, tror jeg. Skjerpings må til!

Anonymous poster hash: 2baff...064
Skrevet

Oi. En gang i uka. Det er vel normalen ?

Anonymous poster hash: 87449...a09

Skrevet

Jeg vasker det aldri, men mannen sviper over det et par ganger i året. Dvs, vi vasker jo av når det kommer flekker og gris, men nå tenkte jeg på å ta ut all maten og virkelig vaske det grundig.

Anonymous poster hash: 6434a...c00
Skrevet

Oi, nå synes dere nok jeg er disgusting... Vasker kanskje en gang eller to i året.

Hver uke?! Det er da virkelig ikke normalt!

Anonymous poster hash: 02bf3...2fe

Skrevet

Oi, nå synes dere nok jeg er disgusting... Vasker kanskje en gang eller to i året.

Hver uke?! Det er da virkelig ikke normalt!

Anonymous poster hash: 02bf3...2fe

Sikkert normalt for en grisete familie... Her er det ikke nødvendig. Vi bruker bokser til å ha pålegg I, bokser til å ha grønnsaker etc etc..

Anonymous poster hash: 107f1...65a

Skrevet

Jeg vasker også kjøleskapet en gang i uken, bestandig før helgehandelen.

Skrevet

Hjelp, vaske kjøleskap en gang i uken!!!?!!!! Ikke rart damer sliter seg ut.

Anonymous poster hash: e3c39...fc4

Skrevet

En gang i mnd ca

Anonymous poster hash: 1c10a...52d

Skrevet

Hvordan får dere til å grise så jævlig at kjøleskapet må vaskes en gang i uken?

Her vaskes det etter behov, kanskje 1 gang i mnd. Da er brunostsmuler fra innpakkingspapiret det eneste synlige som regel.. All annen mat pakkes inn/ legges i bokser.

Anonymous poster hash: 39876...9d3

Skrevet

Fredager rydder jeg ut alt som kan kastes og sjekker litt datoer etc for her i huser kan ting lett bli liggende nederst og bli gammelt før vi rekker å spise det! Tar ut det meste og vasker lett over alle hyllene.. Får helt fnatt hvis jeg ikke får gjort det!! Hygienen der inne er viktig det er tross alt mat inni der og emballasjen på pålegg melk, juice etc er ikke akkurat så rent...

Anonymous poster hash: 693a4...718

Skrevet

Hjelp, vaske kjøleskap en gang i uken!!!?!!!! Ikke rart damer sliter seg ut.Anonymous poster hash: e3c39...fc4

Sliter seg ut??? Av å vaske kjøleskapet. Dere bør lese dere opp på kjøleskapshygiene. Æsj det er mange griser her ja.

Skrevet

Ca en gang i uken. Og, ja! Hos oss grises det 😜 kliss, smuler, fingermerker o.l Med fire barn kan ting gå litt fort i svingene så ikke alltid vi rekker å ta det der og da, eller legge pålegg i riktig boks. Blir ofte slengt inni i en fei.

Det tar ikke lang tid å rydde og vaske. Handler bare inn en gang i uken og hamstrer ikke, så siste dag før handling er det skrapt inni der;)

Skrevet

Normalen, etter hva da? Tviler på at det er normalt blant de fleste. På jobb i barnehagen vasker vi det en gang i uken. Hjemme vasker jeg det kanskje en gang i måneden, oftere ved behov

Anonymous poster hash: ea695...447

Skrevet

1-2 ganger i året her og. Huff, jeg vet det er for sjelden, men jeg er så lat!

Skal begynne med vaskedame snart, får betale hun for å gjøre det litt oftere 🙈

Anonymous poster hash: c65f4...fd7

Skrevet

I vårt kjøleskap grises det overhode ikke, så det vaskes svært sjelden.

Anonymous poster hash: c9178...b0e

Skrevet

Normalen, etter hva da? Tviler på at det er normalt blant de fleste. På jobb i barnehagen vasker vi det en gang i uken. Hjemme vasker jeg det kanskje en gang i måneden, oftere ved behov

! gang i måneden er helt feil når jeg tenker meg om. Blir nok heller 3-4 ganger i året kanskje, men så er det heller ingen som griser inni kjøleskapet her da

Skrevet

Hjelp, vaske kjøleskap en gang i uken!!!?!!!! Ikke rart damer sliter seg ut.Anonymous poster hash: e3c39...fc4

Sliter seg ut??? Av å vaske kjøleskapet. Dere bør lese dere opp på kjøleskapshygiene. Æsj det er mange griser her ja.

Lurer på hvor du er når det er snakk om "hvor ofte dusjer du". DA er det mange griser....for jeg ble sjokkert hvor sjelden enkelte dusjer. Æsj!!!

Anonymous poster hash: 107f1...65a

Skrevet

Ha ha 😂

Hygienekonkurranse har jeg sett mange av på dib! Alltid like morsomt!

Anonymous poster hash: 68f4a...c52

Skrevet

To tre ganger i året her. Vet det er for sjelden, men helt ærlig så er sånt dritkjedelig arbeid.

Anonymous poster hash: 3ae63...bf5

Skrevet

1 gang i mnd, Max.

Rydder og vasker lett inni før storhandel.

Elsker nyvasket kjøleskap, er en fryd å sette matvarene inni, og nesten som maten smaker bedre også ☺️

Skrevet

Tørker over om det blir sølt noe.  Litt større rengjøring en gang i måneden omtrent: Sjekker om det er noe som har gått ut på dato eller om det er ting vi ikke kommer til å spise, vasker lett over hyllene, tar ut grønnskapskuffen og vasker den ordentlig.  Hver tredje måned tar vi en grundig vask - av med kjøleskapet, ut med alle maten, skikkelig vask av vegger og hyller.

Skrevet

Etter behov og det er ikke ofte heldigvis, er så kjedelig. Blir kanskje 4 ganger i året.

Anonymous poster hash: a5b33...da5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...