Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Vi har vært sammen i 3 år, og vi har hatt mye opp og ned turer. Han er veldig bastant, og gjør ting på sin måte selv om jeg mener noe annet. Hans mening er den eneste rette om dere skjønner. Nå har han vært bortreist på jobb i 3 uker, og jeg merker at jeg savner han ikke. Jeg nyter tilværelsen uten han, og gleder meg egentlig ikke noe særlig til han kommer tilbake, for da vet jeg hverdagen går tilbake til irritasjoner, diskusjoner og frustrasjon. Jeg tror jeg har innsett at vi rett og slett ikke passer sammen, vi er ikke kompatibel. Det gjør vondt, for jeg trodde jo dette var den rette. Helt til vi flyttet sammen og jeg ser hvordan han fungerer i hverdagen. Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget, jeg bare føler meg så tom innvendig, og vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Se om romantikken blomstrer når han kommer tilbake? Skal iallefall ta en prat med han og fortelle at jeg ikke syns dette går så bra, og at ting må endre seg om forholdet vårt skal overleve.. Huff vanskelig situasjon! Anonymous poster hash: 477c7...6cc
pifi med tre nurk Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Har dere barn sammen? Det er jo rett og slett ikke alle forhold som er liv laga, så om det føles bedre uten han enn med han så er vel det en ganske god indikasjon på at forholdet ikke er "det rette".
smiia Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Dette høres ikke ut som et oppbyggelig forhold, noen ganger er det rett og slett best å ta hatten sin og gå. Har dere barn sammen? I såfall ville jeg nok vært noe mer innstilt på å prøve å få det til. Livet med dine, mine, våre, ekser og hele sulamitten er nemlig heller ikke noen dans på roser...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Det er ingen barn involvert, vi er bare samboere. Ja jeg føler etter å ha bodd sammen i 1,5 år å opplevd han på nært hold, så har jeg mista følelsene mine for han. Jeg er lei av å være i et forhold der jeg konstant får høre at alt er min feil, og han alltid har rett. Hver eneste krangel er min feil, og jeg er den som må si jeg er lei for det. Resultatet av dette, samt andre ting jeg ikke orker gå inn på akkurat nå, er at jeg gradvis har merket at jeg har tatt avstand fra han. Nå elsker jeg han rett og slett ikke lengre, og det irriterer meg når han ringer hver dag for å spørre hvordan det går med meg. Forferdelig, jeg vet.. Er så lei av å være i et forhold der jeg føler jeg alltid må gi meg, føler meg trødd ned i dritten og jeg er lei av det! HI Anonymous poster hash: 477c7...6cc
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Slik skal du ikke leve, Hi. Du fortjener bedre. Snakk med ham når han kommer hjem. Men når det er så mye negativt og du ikke har følelser for ham lenger, da er det egentlig bare å gå videre. Det blir bedre for dere begge. Alltid vanskelig å bryte opp, men tror du vil få det bedre uten en mann du ikke har følelser for lenger, som du ikke savner når han er borte mange uker, og som det er mye negativt med og som rakker ned på deg. Ut og lev DITT liv Anonymous poster hash: 6d478...ebd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå