Gå til innhold

Hva er galt med i øret mitt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt siden jeg ble forkjøla for 3 uker siden så har jeg hørt pulsen slå i det høyre øret når det er stille rundt meg og når jeg bøyer meg å reiser meg raskt opp eller når jeg sitter å reiser meg opp...Hvis jeg holder for nesa og blåser til det knepper i øret så blir det litt bedre ett øyeblikk helt til jeg svelger og det knepper igjen.Akkurat som slike dotter..Jeg henger meg opp i denne dunkingen av pulsen og,for innimellom kan jeg glemme at det er der..Kjennes ut som at jeg kanskje har en del voks inni der og...

Anonymous poster hash: b2704...c66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan hjelpe?

Skrevet

Jeg har det sånn noen ganger. Aner ikke hva det er😁

Skrevet

Vann i mellomøret? Jeg får det hver gang jeg er forkjøla. Hjelper med nesespray- Selvom du ikke er tett lenger.

Plutselig løsner det.

Anonymous poster hash: 38925...fda

Skrevet

Kan være ytre ørebetennelse, det gir ingen smerte.

Anonymous poster hash: cb1bf...33d

Skrevet

Ville prøvd nesespray. Kan være vann eller voks, men også tette bihuler.

Anonymous poster hash: d2bb8...8ef
Skrevet

Kan være ytre ørebetennelse, det gir ingen smerte.Anonymous poster hash: cb1bf...33d

Hva? Har du hatt det? Jeg har hatt det flere ganger, og det gjør syyykt vondt! Har aldri kjent sterkere smerte...

Anonymous poster hash: fa80c...8a7

Skrevet

Takk for svar 😊 Dette begynner å bli irriterende så bestiller nok en legetime på fredag om det ikke blir bedre innen den tid 😉

HI

Skrevet

Kan være ytre ørebetennelse, det gir ingen smerte.Anonymous poster hash: cb1bf...33d

Hva? Har du hatt det? Jeg har hatt det flere ganger, og det gjør syyykt vondt! Har aldri kjent sterkere smerte...

Anonymous poster hash: fa80c...8a7

Da har du nok hatt mellom eller indre ørebetennelse.

Anonymous poster hash: cb1bf...33d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...