Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Helt siden jeg ble forkjøla for 3 uker siden så har jeg hørt pulsen slå i det høyre øret når det er stille rundt meg og når jeg bøyer meg å reiser meg raskt opp eller når jeg sitter å reiser meg opp...Hvis jeg holder for nesa og blåser til det knepper i øret så blir det litt bedre ett øyeblikk helt til jeg svelger og det knepper igjen.Akkurat som slike dotter..Jeg henger meg opp i denne dunkingen av pulsen og,for innimellom kan jeg glemme at det er der..Kjennes ut som at jeg kanskje har en del voks inni der og... Anonymous poster hash: b2704...c66
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Ingen som kan hjelpe? Anonymous poster hash: b2704...c66
Sint naken biltyv Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Jeg har det sånn noen ganger. Aner ikke hva det er😁
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Vann i mellomøret? Jeg får det hver gang jeg er forkjøla. Hjelper med nesespray- Selvom du ikke er tett lenger. Plutselig løsner det. Anonymous poster hash: 38925...fda
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Kan være ytre ørebetennelse, det gir ingen smerte. Anonymous poster hash: cb1bf...33d
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 Ville prøvd nesespray. Kan være vann eller voks, men også tette bihuler. Anonymous poster hash: d2bb8...8ef
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #7 Skrevet 9. september 2015 Kan være ytre ørebetennelse, det gir ingen smerte.Anonymous poster hash: cb1bf...33d Hva? Har du hatt det? Jeg har hatt det flere ganger, og det gjør syyykt vondt! Har aldri kjent sterkere smerte... Anonymous poster hash: fa80c...8a7
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #8 Skrevet 9. september 2015 Takk for svar 😊 Dette begynner å bli irriterende så bestiller nok en legetime på fredag om det ikke blir bedre innen den tid 😉 HI Anonymous poster hash: b2704...c66
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #9 Skrevet 9. september 2015 Kan være ytre ørebetennelse, det gir ingen smerte.Anonymous poster hash: cb1bf...33d Hva? Har du hatt det? Jeg har hatt det flere ganger, og det gjør syyykt vondt! Har aldri kjent sterkere smerte... Anonymous poster hash: fa80c...8a7 Da har du nok hatt mellom eller indre ørebetennelse. Anonymous poster hash: cb1bf...33d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå