.Ida. Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Min datter på 2 år og 4 mnd har endelig begynt å gå på do. Vært interessert i å sitte på do lenge og har merket en god stund at bleiene går fra helt tomme til veldig fulle, så vet hun klarer å holde seg. Bleiene er også tørre igjennom natten. Men vi styrer en del for at hun skal tisse på do, nå har hun også begynt med at hun ikke alltid vil sitte på do så ofte må jeg lokke hun med meg og distraherer mens jeg setter hun ned. Hun har ikke spurt om å få på bleie siden vi sluttet med den på lørdag. Noen som har noen tips som gjør at det skal bli mer morsomt å gå på do? Jeg føler det blir mye mas fra meg om at vi skal gå på do for hun holder seg så mange timer så blir redd hun skal tisse på seg. Hun har aldri sagt hun må på do selv, det er mer at vi går dit hvis hun har drukket en del. Vi har fortsatt et par uhell i løpet av dagen. Jeg gir belønning hvis hun har gjort noe på do, vet ikke om det hjelper egentlig for det gir ikke henne noen motivasjon til å ville gå på do neste gang. Kanskje jeg lager for stor sak ut av det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå