Tauriel Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Har en sofa som er herpa, men den er god ellers. Så har sett at det går an og dekke en sofa med gaffateip, noen som har erfaring med det? eller lignende?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Googlet litt. Det er mye på YouTube og utenlandske sider duct tape sofa og duct tape furnitire Anonymous poster hash: 4fc1a...b9f
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Evt kan du gaffatape sofaen og sy et nytt trekk til den. Eller som meg, få noen andre til å gjøre det ;-) Anonymous poster hash: 7333d...ead
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Høres jo praktisk ut -om du reiser deg litt brått der ifra så er voksinga unnagjort og😁 Anonymous poster hash: 9d17d...669
Roheryn Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Høres jo praktisk ut -om du reiser deg litt brått der ifra så er voksinga unnagjort og😁 Anonymous poster hash: 9d17d...669 Jeg tror ikke tanken er å ha limet ut 😂😂 Gaffasofa høres jo genialt ut - jeg vil se bilde hvis du gjennomfører 😂
Tauriel Skrevet 8. september 2015 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2015 Kan ikke sy trekk til den :/ Er en sånn dårlig sky-sofa kjøpt på jysk. Rammen er god, men trekket smuldret opp, så den er nå svart med hull her og der som det kun er tøy. Noen som har erfaring med å lage noe med gaffateip? (Har sett litt på nettet, men tenker mer på hvordan den vil holde seg) Gjør jeg det så skal jeg legge ut bilde
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #7 Skrevet 8. september 2015 Pass på å kjøpe tape av god kvalitet. Jeg har kjøpt fancy duct tape et par ganger, og den har hatt overraskende dårlig liming. Utfodrngen vil vel være å få det pent. Anonymous poster hash: 4169c...084
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå